Favore.plBaza wiedzy

"Dzie?" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 9)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategie reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:13   |   Dział: Artykuły
    Strategie reklamyStrategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.
  • Podstawy kampanii reklamowej

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Podstawy kampanii reklamowejWykonanie kampanii reklamowej nie jest łatwym zadaniem. Możesz to zrobić na własną rękę, ale przygotuj się dobrze. Należy od razu zakasać rękawy i zabrać się do pracy.
  • Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhp

    Autor: janfrajnt   |   10 paź 2014, 14:31   |   Dział: Artykuły
    Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhpSalon kosmetyczny to na pewno bardzo dobry pomysł na własną firmę. Dobra kosmetyczka nie powinna obawiać się braku klientek. Oczywiście rozpoczęcie tego typu działalności wymaga nie tylko załatwienia bardzo wielu formalności, ale także zakupu odpowiedniej odzieży dla zatrudnionych kosmetyczek, które będą wykonywać różne zabiegi.
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.
  • REJESTRACJA JEDNOOSOBOWEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

    Autor: fachowaporada   |   11 cze 2014, 21:17   |   Dział: Artykuły
    REJESTRACJA JEDNOOSOBOWEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJZanim rozpoczniesz prowadzenie swojego biznesu, musisz dokonać formalnego zgłoszenia swojej działalności do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - to centralny system prowadzony przez Ministra Gospodarki, stanowiący ogólnopolską bazę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce i umożliwiający założenie firmy przez Internet (www.ceidg.gov.pl.).
  • Jakie korzyści niesie audyt?

    Autor: tomASZowy   |   8 maj 2014, 16:21   |   Dział: Artykuły
    Jakie korzyści niesie audyt?Wśród polskich firm coraz większe tryumfy popularności święci audyt. Choć dla wielu osób nazwa nadal wydaje się być mocno enigmatyczna, to nie da się ukryć, że zalety wynikające z tego rodzaju działań odbijają się szerokim echem w dziedzinie biznesu. Nie bez powodu już Henry Ford twierdził, że Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Warto zatem przekonać się, czy działania podjęte przez przedsiębiorców faktycznie prowadzą przez ścieżki rozwoju. Od czego jednak zacząć?
  • Skuteczne formy reklamy graficznej

    Autor: Filippao   |   13 gru 2013, 18:19   |   Dział: Artykuły
    W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.
  • Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.

    Autor: foliamaszynowa   |   10 gru 2013, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię stretch. W zakładach produkcyjnych i magazynach owijanie palet folią stretch odbywa się na kilka sposobów: ręcznie, na owijarkach półautomatycznych oraz na owijarkach automatycznych pracujących w liniach do pakowania. Sposób owijania zależny jest od wielu czynników i w każdym przypadku rozpatrywany powinien być indywidualnie. Jednym ze sposobów wprowadzenia realnych oszczędności w owijaniu palet jest zastosowanie owijarki Cyklop GL 215.