Favore.plBaza wiedzy

"Mate" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Areszt tymczasowy co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   28 kwi 2015, 12:22   |   Dział: Artykuły
    Aresztowanie tymczasowe bywa bardzo traumatycznym przeżyciem, zwłaszcza w przypadku, gdy dana osoba jest przekonana o swojej niewinności. Warto zatem wiedzieć, jakie prawa ma podejrzany skazany na areszt tymczasowy oraz jak powinien postępować.
  • Spór z pracodawcą co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   14 mar 2015, 12:21   |   Dział: Artykuły
    Konflikty na linii pracownik-pracodawca mogą zdarzyć się w każdej firmie. Zazwyczaj dotyczą spraw związanych z pracą, które można szybko rozwiązać. Czasem jednak mogą mieć inne podłoże, a polubowne rozwiązanie nie jest możliwe. Tego typu spory trafiają zatem do sądu.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Rozwód w pigułce

    Autor: EA   |   24 lut 2015, 18:21   |   Dział: Artykuły
    Rozwód bywa traumatycznym przeżyciem dla małżonków oraz ich rodzin, a w szczególności wspólnych dzieci. Jednak w wielu sytuacjach jest po prostu nieunikniony, a decyzja o nim ma często pozytywne skutki. Sprawdźmy zatem, co należy wiedzieć o rozwodzie oraz jakie są jego poszczególne etapy.
  • Reklama niejedno ma imię

    Autor: Kasiamer   |   10 lut 2015, 8:30   |   Dział: Artykuły
    Reklama niejedno ma imięMała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.