Favore.plBaza wiedzy

"Oc" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 10)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Facebook - narzędzie marketingowe dla każdego

    Autor: Kasiamer   |   11 mar 2015, 8:40   |   Dział: Artykuły
    Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Rozwód w pigułce

    Autor: EA   |   24 lut 2015, 18:21   |   Dział: Artykuły
    Rozwód bywa traumatycznym przeżyciem dla małżonków oraz ich rodzin, a w szczególności wspólnych dzieci. Jednak w wielu sytuacjach jest po prostu nieunikniony, a decyzja o nim ma często pozytywne skutki. Sprawdźmy zatem, co należy wiedzieć o rozwodzie oraz jakie są jego poszczególne etapy.
  • Gdzie warto pochodzić, czyli najciekawsze ulice świata

    Autor: Kasiamer   |   23 lut 2015, 8:52   |   Dział: Artykuły
    Po odwiedzeniu wszystkich zabytków i wypiciu kawy w nastrojowej kawiarence przychodzi ochota na spacer. Czemu by więc przy okazji nie zobaczyć najsłynniejszej ulicy miasta, w którym jesteśmy? Oto zestawienie dziesięciu ulic z całego świata, których nie można pod żadnym pozorem przegapić.
  • Jak zadbać o czystość łazienki

    Autor: Kasiamer   |   30 sty 2015, 7:19   |   Dział: Artykuły
    Dbałość o porządek w naszym domu to także dbanie zdrowie nas i naszych bliskich. Coraz więcej producentów środków czystości dba o to, by ich artykuły zawierały jak najmniej trujących substancji. Z tego powodu sprzątanie mieszkania może odbywać się bez obaw o nasze zdrowie.
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.