-
Są takie zawody, w których ciągła edukacja to wymóg nie tylko rynku, ale i prawa. Pracownicy nieruchomości pośrednicy, zarządcy i rzeczoznawcy majątkowi - mają coroczny obowiązek doskonalenia zawodowego. Czy to zawsze wiążą się ze spędzaniem wielu godzin na sali szkoleniowej? Czy męczące dojazdy do miejsca kursu są nieuniknione? I najważniejsze: czy szkolenia to tylko sucha teoria?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?
-
Prawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
-
W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.
-
Tworzysz CV, wysyłasz do je kolejnych pracodawców, a tu nic. Zaczynasz się zastanawiać dlaczego nikt nie odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Przecież nie jesteś gorszy od innych kandydatów, sporo umiesz, robiłeś to i owo. Tymczasem telefon milczy jak głaz, a pocztę mailową zasypuje Ci wyłącznie spam. Czyżbyś popełnił jakiś błąd? Jeśli masz na sumieniu któryś z poniższych błędów bij się w piersi inatychmiast się popraw!