Favore.plBaza wiedzy

"Projekt" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zakupy grupowe więcej znaczy taniej

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:28   |   Dział: Artykuły
    Zakupy grupowe  więcej znaczy taniejOstatnimi czasy w sieci modne zrobiły się projekty oferujące usługę tak zwanych zakupów grupowych online. Na podstawie pobieżnej obserwacji działania owych serwisów, można wysunąć wniosek, że zaliczają się one do projektów informatycznych typu e-commerce oraz są agregatorami internetowymi. Biorąc pod uwagę formę zarządzania i udostępniania ofert nie sposób nie zgodzić się z ideą, że są to serwisy typu e-commerce. Jednak można się zastanowić czy realizuje funkcje agregatorów. Jeżeli zgodzimy się, że są to agregatory to dosyć specyficzne w swym działaniu.
  • Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscu

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscuW poprzednim tekście zapoznałem was z pojęciem e-commerce, dla przypomnienia e-commerce są to projekty IT zaprojektowane i zarządzane w taki sposób, aby jak najlepiej pełniły rolę pośrednika w handlu przez internet- jednym zdaniem- sklepy internetowe, ale nie tylko. Jak już dowodziłem, najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
  • Jak stworzyć koncept?

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:50   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć koncept?Więc wiesz już, że chcesz stworzyć serwis internetowy. Nie masz jednak pomysłu? Poniżej opiszę popularną metodę wspomagającą kreatywne myślenie: Burzę Mózgów, oraz przedstawię narzędzia które pomogę ci zaplanować zadania i rozpisać Twój projekt informatyczny nawet tak rozbudowany jak projekt systemu.
  • Start - up - świetny start dla przedsiębiorców

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:47   |   Dział: Artykuły
    Start-up- świetny start dla przedsiębiorcówPojęcie Start-up pojawiło się w sieci stosunkowo nie dawno i odnosi się do małych przedsiębiorstw, które swoją działalność opierają na świadczeniu usług online- na przykład stworzyli i udostępniają narzędzia do zarządzania projektami IT.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYM

    Autor: fachowaporada   |   11 cze 2014, 21:08   |   Dział: Artykuły
    KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYMŚrodki unijne dla osób zamierzających otworzyć własną działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek kapitałowych, np. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcyjnych) przewidziano w postaci bezzwrotnej dotacji (do 40.000,00 zł) lub mikropożyczki (do 50.000,00 zł). Pożyczki to środki zwrotne, które są oferowane na bardziej preferencyjnych warunkach, niż kredyty w bankach komercyjnych. Tego rodzaju wsparcie funkcjonuje w ramach Programu Kapitał Ludzki - w Działaniu 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Działaniu 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Pierwsze działanie skierowane jest w zasadzie do szerokiego grona chętnych. Drugie do osób zwolnionych z pracy z winy zakładu lub przewidzianych do zwolnienia, zwłaszcza w ramach zwolnień grupowych. W obu działaniach schemat jest podobny. Żeby otrzymać dotację/pożyczkę trzeba spełnić kilka warunków.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.