Favore.plBaza wiedzy

"Projekt" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Projekt gazety - wybór formatu i technologie druku

    Autor: skladgazet   |   4 kwi 2016, 16:33   |   Dział: Artykuły
    Projekt gazety - wybór formatu i technologie  drukuMasz pomysł na wydawnictwo periodyczne - gazetę czy czasopismo. Określiłeś już tematykę i cykliczność wydań, budujesz zespół redakcyjny. Jaki wybrać format gazety i druk?
  • Reklama w gazecie

    Autor: skladgazet   |   9 lis 2015, 22:20   |   Dział: Artykuły
    Reklama w gazecieReklama w publikacjach prasowych, to wciąż dobry sposób by zaoferować swoim klientom Państwa produkt czy usługę. Dobrze zaprojektowany przekaz reklamowy, odpowiednia treść z jasnym przekazem i zwracająca uwagę grafika buduje trwałe relacje z naszą marką.
  • Jak dobrze przemawiać publicznie?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze przemawiać publicznie?Przemawianie publiczne sporej większości społeczeństwa kojarzy się z czym nieprzyjemnym i stresującym. Czasem jednak trzeba stawić temu czoło i poprowadzić prezentację, nierzadko prezentację biznesową. Jak jednak się do tego zabrać, żeby wszystko poszło gładko, prosto i przyjemnie?
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • 10 zasad planowania szkoleń przy ograniczonym budżecie

    Autor: arbeta   |   20 paź 2015, 12:25   |   Dział: Artykuły
    10 zasad planowania szkoleń przy ograniczonym budżecieGdy konieczne są cięcia budżetowe to często w przedsiębiorstwie zastanawiają gdzie szukać oszczędności. Najczęściej odbija się to na rozwoju pracowników. W artykule zostaną przedstawione 10 zasad, które pomogą maksymalnie wykorzystać przeznaczony budżet na szkolenia.
  • Jak dobrać logo firmy?

    Autor: arbeta   |   29 wrz 2015, 17:09   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrać logo firmy?Logo jest efektywnym narzędziem marketingowym dlatego jego zaprojektowanie nie należy do najprostszych. Jest strategicznym elementem tożsamości przedsiębiorstwa, więc trzeba to precyzyjnie zaprogramować oraz każdy aspekt składający się na logo nazwa, kolorystyka, logo, czcionka musi być skrupulatnie przeanalizowany.
  • Anioły biznesu - o co w tym chodzi?

    Autor: Kasiamer   |   10 lip 2015, 13:37   |   Dział: Artykuły
    Skorzystanie z pomocy aniołów biznesu jest dla niektórych początkujących przedsiębiorców doskonałym sposobem na rozwój własnego biznesu, nawet jeżeli nie posiadają ku temu wystarczających środków.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.