Favore.plBaza wiedzy

"Sta?" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 15)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Bezprawne zwolnienie pracownika

    Autor: EA   |   26 maj 2015, 8:30   |   Dział: Artykuły
    Bezprawne wypowiedzenie umowy przez pracodawcę ma miejsce wówczas, gdy czynność ta jest nieuzasadniona. Do najczęściej spotykanych przypadków zwolnienia nieuzasadnionego jest wypowiedzenie z terminem krótszym niż wymagany, wypowiedzenie bez konsultacji z odpowiednimi instancjami związkowymi, wypowiedzenie, które nie miało odpowiedniej formy oraz gdy pracownik nie został poinformowany o przysługujących mu środkach prawnych od wypowiedzenia.
  • Niezapomniana reklama dla nudnej marki

    Autor: Kasiamer   |   22 maj 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Niezapomniana reklama dla nudnej markiCelem reklamy jest zachęcenie klientów do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego producenci robią wszystko, by była ona perfekcyjna: interesująca, przyciągająca uwagę, wpadająca w oko i ucho oraz zapisująca się na dłużej w pamięci. Co jednak możemy zrobić, gdy produkt, który chcemy reklamować, jest po prostu nudny?
  • Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?

    Autor: Kasiamer   |   11 maj 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
  • Przesłuchanie podejrzanego w prokuraturze na czym polega

    Autor: EA   |   29 kwi 2015, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Przesłuchanie podejrzanego ma na celu ustalić fakty istotne dla przebiegu danej sprawy. Aby jednak zostać uznanym za podejrzanego, prokurator musi wydać odpowiednie postanowienie, na podstawie którego danej osobie stawia się zarzut popełnienia czynu zabronionego. Stanowi o tym art.71 1 kodeksu postępowania karnego.
  • Stwórz dobrą reklamę

    Autor: Kasiamer   |   16 kwi 2015, 11:53   |   Dział: Artykuły
    Jeśli zakładasz firmę, chcesz, aby przynosiła zyski. Dla zysków potrzebny jest klient, a dla przyciągnięcia klienta - skuteczna reklama. Warto więc wiedzieć, jak skonstruować kampanię, żeby przyniosła oczekiwane efekty.
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Sposoby działania agencji reklamowych

    Autor: Kasiamer   |   14 kwi 2015, 13:41   |   Dział: Artykuły
    Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Jak wypromować firmę niewielkim kosztem?

    Autor: Kasiamer   |   27 mar 2015, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
  • Jak reklamować firmę na zewnątrz

    Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.