Favore.plBaza wiedzy

"Sukces" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?

    Autor: paniEm   |   30 paź 2014, 16:43   |   Dział: Artykuły
    Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?Aby firma oraz stworzony przez nią produkt odniosły sukces, potrzebna jest reklama. To tak naprawdę ona w dużej mierze decyduje o tym, czy nam się powiedzie, czy nie. W reklamę warto zainwestować, a wybór jej formy zależy od nas. Oto, w czym możemy wybierać.
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Jakie korzyści niesie audyt?

    Autor: tomASZowy   |   8 maj 2014, 16:21   |   Dział: Artykuły
    Jakie korzyści niesie audyt?Wśród polskich firm coraz większe tryumfy popularności święci audyt. Choć dla wielu osób nazwa nadal wydaje się być mocno enigmatyczna, to nie da się ukryć, że zalety wynikające z tego rodzaju działań odbijają się szerokim echem w dziedzinie biznesu. Nie bez powodu już Henry Ford twierdził, że Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Warto zatem przekonać się, czy działania podjęte przez przedsiębiorców faktycznie prowadzą przez ścieżki rozwoju. Od czego jednak zacząć?
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.

    Autor: lovemarketing   |   4 lis 2013, 16:36   |   Dział: Artykuły
    Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.Masz świetny plan, na to jak otworzyć własną działalność gospodarczą. Sam pomysł jednak nie wystarczy. Firmę budują działania, jakie podejmujesz, a idea fix, na którą właśnie wpadłeś wcale nie musi zakończyć się sukcesem. O co zatem zadbać, by nasza firma przetrwała więcej niż kilka krótkich miesięcy? Poniżej kilka, nie tysiąc, porad na temat ,,co? i ,,jak?
  • Jak opracować misję i wizję firmy

    Autor: PrzemekMosakowski   |   21 paź 2013, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak opracować misję i wizję firmyJak w prosty sposób odkryć misję i wykreować wizję firmy, aby spełniały swoje funkcje i przybliżały organizację do sukcesu na rynku? Misja i wizja to dwa różne dokumenty, które razem mówią bardzo dużo o firmie. Tutaj dowiesz się, jak w kilku krokach zaprojektować takie dokumenty.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?