Favore.plBaza wiedzy

"Sukces" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 6)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Zakładamy sklep spożywczy!

    Autor: Karramba   |   24 maj 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Zakładamy sklep spożywczy!Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.
  • Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
  • Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?

    Autor: konto_usuniete_17649   |   11 lut 2013, 11:57   |   Dział: Artykuły
    Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?Jak myślisz, co koniecznie musi zawierać twoja oferta handlowa, by zaczęła więcej sprzedawać, mocniej przyciągać uwagę twoich klientów, intrygować ich treścią oraz przekonywać, że to właśnie twoje produkty albo usługi są godne zaufania i działają tak, jak to obiecujesz?
  • Czy firma może funkcjonować bez fan page'a?

    Autor: konto_usuniete_334774   |   5 lut 2013, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Czy firma może funkcjonować bez fan page'a?Funkcjonowanie firmy w obecnym świecie uzależnione jest od Internetu. Jak skutecznie zwiększyć świadomość ludzi o marce i zachęcić ich do kupowania naszych wyrobów lub korzystania z naszych usług? Należy prowadzić fan page'a!
  • Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r.

    Autor: PartnerXXI   |   21 paź 2011, 15:00   |   Dział: Artykuły
    Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r. 25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.
  • Aspekty psychologii społecznej przydatne w sprzedaży

    Autor: dom_szkolen   |   6 paź 2011, 13:08   |   Dział: Artykuły
    Psychologia społeczna to nauka o oddziaływaniu rzeczywistej lub wyobrażonej obecności na innych myśli, uczucia i zachowania osób. Od dawna fascynujemy się tym, w jaki sposób możemy być bardziej przekonujący i dlaczego obecność innych ma tak duży wpływ.
  • Jednostki certyfikujące w Polsce

    Autor: IKMJ   |   26 wrz 2011, 11:39   |   Dział: Artykuły
    Jednostki certyfikujące w PolscePrzystępując do wdrożenia systemu zarządzania opartego o normę ISO lub inny standard międzynarodowy czy też krajowy, wielu z nas staje przed dylematem wyboru jednostki certyfikującej, która ma dokonać procesu certyfikacji systemu zarządzania. Wybór jest trudny. Szacuje się, że na polskim rynku działa od 60 do 80 jednostek certyfikujących!.... czytaj więcej..
  • Zwiększenie zysków poprzez skuteczną sprzedaż i negocjacje

    Autor: dom_szkolen   |   12 wrz 2011, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.