-
Badania neuromarketingowe wykazują, to co od wielu lat świetni prezenterzy znają z doświadczenia. Pierwsze wrażenie jest niezwykle silne, dlatego kluczowa jest wiedza, jak mądrze je kreować.
-
Żyjemy w nieustannym biegu, traktując swój organizm jako maszynę, która wszystko wytrzyma. Nie nauczono nas nigdy, że to wyjątkowo delikatna "materia" i wszystko co z nim robimy ma swe konsekwencje i "odkłada się jak w banku - depozyty. A więc czas zacząć zmianę - biorę już od dziś odpowiedzialność za zdrowie w swoje ręce. Dbam o nie codziennie, bo organizm to nie maszyna, którą można eksploatować bez końca i konsekwencji. To żywy instrument, który reaguje natychmiast na wszystko co w niego wkładamy, jak myślimy i działamy. On daje reakcję zwrotną, a to daje konsekwencje zdrowotne. Od dziś mamy świadomie żyć!.
-
Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
-
Skrót NLP to neurolingwistyczne programowanie. Brzmi dosyć zagadkowo, ale jeśli ktoś jest bacznym obserwatorem życia publicznego, na pewno słyszał o tym wiele razy. NLP stało się bardzo popularnym narzędziem wśród m.in. polityków, co przełożyło się również na liczne informacje w mediach dotyczących tych technik.
-
Jak to jest, że jedni ludzie uważają, że tylko walcząc, mogą cokolwiek zdobyć, oczekując natychmiastowych korzyści? Inni kierują się zasadami, porządkiem, dla nich najważniejsza jest dyscyplina. Dlaczego jeszcze inne osoby wchodzą w rolę zdobywcy, nastawiają się na osiąganie sukcesu, ważny staje się status, wizerunek i dobra materialne? A co z tymi, którzy, dokonując już wielu rzeczy, skupiają się na dzieleniu wiedzą, roztaczają opiekę nad pozostałymi, dążąc do wyrównania warunków życiowych? Odpowiedzi na te pytania daje koncepcja Spiral Dynamics opracowana przez Dona Beck'a i Chrisa Cowan'a, wcześniej funkcjonująca również pod nazwą Poziomy Wartości Graves'a- stworzona przez Carla Graves'a.
-
Czasem aż łapię się za głowę, gdy widzę, jak wielu facetów nie rozumie nawet najbardziej elementarnych zagadnień związanych z uwodzeniem. A już szczególnie jeśli mówimy o flirtowaniu. Przecież jeśli chcesz, by dziewczyna zwróciła na Ciebie uwagę i chciała się z Tobą spotkać musisz umieć swobodnie flirtować!
-
Co dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
-
Najskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?
-
Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem, skuteczne kierowanie ludźmi, budowa wizerunku biznesowego. To główne problemy, z którymi zmagają się właściciele firm. Niektórzy wspomagają się pracą drogich specjalistów. A czy jest tańszy sposób? Oczywiście! Rozwiązaniem jest samodzielne stworzenie profesjonalnej strategii. Tylko jak ją napisać? Jakie elementy powinna zawierać?