Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Jak" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?

    Autor: PrzemekMosakowski   |   14 wrz 2014, 18:13   |   Dział: Artykuły
    Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?Szukasz zmiany w swoim zachowaniu? Z Modelem GROW w 4 krokach przejdziesz proces zmian, rozwiążesz problem i ustalisz plan działania.
  • 13 sposobów na głęboką zmianę osobistą z nowoczesnymi metodami rozwoju

    Autor: PrzemekMosakowski   |   11 lut 2014, 14:13   |   Dział: Artykuły
    13 sposobów na głęboką zmianę osobistą z nowoczesnymi metodami rozwojuDowiedz się, jakie nowoczesne metody rozwoju osobistego dają Ci natychmiastową możliwość dokonania trwałej i głębokiej zmiany osobistej.
  • Szkolenia zewnętrzne pracowników

    Autor: bozena82   |   13 gru 2013, 11:39   |   Dział: Artykuły
    Szkolenia zewnętrzne pracownikówSztab dobrze wyszkolonych pracowników to jedna z form obrony zyskiwania przewagi nad konkurencją. Czym w branży edukacyjnej są szkolenia zewnętrzne i jak mogą wpłynąć na działalność przedsiębiorstwa?
  • 9 sposobów na dobre pierwsze wrażenie

    Autor: PrzemekMosakowski   |   1 lis 2013, 17:54   |   Dział: Artykuły
    9 sposobów na dobre pierwsze wrażenieBadania neuromarketingowe wykazują, to co od wielu lat świetni prezenterzy znają z doświadczenia. Pierwsze wrażenie jest niezwykle silne, dlatego kluczowa jest wiedza, jak mądrze je kreować.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Poziomy Świadomości

    Autor: PrzemekMosakowski   |   23 sty 2013, 14:20   |   Dział: Artykuły
    Jak to jest, że jedni ludzie uważają, że tylko walcząc, mogą cokolwiek zdobyć, oczekując natychmiastowych korzyści? Inni kierują się zasadami, porządkiem, dla nich najważniejsza jest dyscyplina. Dlaczego jeszcze inne osoby wchodzą w rolę zdobywcy, nastawiają się na osiąganie sukcesu, ważny staje się status, wizerunek i dobra materialne? A co z tymi, którzy, dokonując już wielu rzeczy, skupiają się na dzieleniu wiedzą, roztaczają opiekę nad pozostałymi, dążąc do wyrównania warunków życiowych? Odpowiedzi na te pytania daje koncepcja Spiral Dynamics opracowana przez Dona Beck'a i Chrisa Cowan'a, wcześniej funkcjonująca również pod nazwą Poziomy Wartości Graves'a- stworzona przez Carla Graves'a.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?
  • Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

    Autor: dom_szkolen   |   7 wrz 2011, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?
  • Zarządzanie strategiczne klucz do sukcesu!

    Autor: dom_szkolen   |   30 sie 2011, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie przedsiębiorstwem, skuteczne kierowanie ludźmi, budowa wizerunku biznesowego. To główne problemy, z którymi zmagają się właściciele firm. Niektórzy wspomagają się pracą drogich specjalistów. A czy jest tańszy sposób? Oczywiście! Rozwiązaniem jest samodzielne stworzenie profesjonalnej strategii. Tylko jak ją napisać? Jakie elementy powinna zawierać?