Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Port" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 3 z 3  
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Jak odpowiadać na negatywne komentarze?Negatywne komentarze na portalach internetowych czy w mediach społecznościowych to coś, czego raczej nie da się uniknąć. Nie ma zasady wedle której się one pojawiają. Jak jednak odpowiadać na nie, żeby nie przysporzyć sobie kłopotów?
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
  • Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 15:24   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?W dzisiejszych czasach w internecie wciąż pojawiają się nowości, innowacyjne aplikacje i modne portale, które wypada znać i których wypada używać. Moda na Vine panuje szczególnie wśród młodych ludzi, z tzw. pokolenia Y.
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.
  • 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

    Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły
    2015. Zmiany i trendy w content marketingu2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
1 2 3 z 3