Favore.plForumCzas wolny, o turystyce i sporcie

Jaki sport wskazany przy problemach z kregosłupem?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaki sport wskazany przy problemach z kregosłupem?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • andriej 22 lip 2010, 13:51
    Jestem informatykiem przez to całe dnie spędzam przed komputerem. Ostatnio odczuwam bóle w plecach. Myślałem, żeby zacząć uprawiać jakiś sport, dla ruchu i kondycji, a przy okazji też dla zminimalizowania bólów kręgosłupa. Co będzie najlepsze?
    Cytuj
  • Filiposlaw 24 lip 2010, 19:42
    Na pewno pływanie jest dobre, zresztą nie tylko na tego typu schorzenia, bo ćwiczysz w odciążeniu. A jednocześnie wzmacniasz mięśnie, które podtrzymują kręgosłup.
    Cytuj
  • nikoleta 26 lip 2010, 21:44
    Pływanie to świetny pomysł! Ja proponuję także jogę, naprawdę świetnie działa na wszelkie problemy z kręgosłupem i nie tylko
    Cytuj
  • studioefekthome 14 wrz 2010, 15:50
    i pillates uśmiech
    Cytuj
  • caryca 14 wrz 2010, 17:11
    Co do sportu nie za bardzo Ci pomogę. Natomiast wiem, że dla osób z bólem kręgosłupa zaleca się swobodne wiszenie na rękach na drążku. Najlepiej, gdybyś miał taki drążek w domu i codziennie po kilkanaście minut się "odwieszał". Może brzmi to śmiesznie, ale naprawdę pomaga uśmiech
    Cytuj
  • andriej 14 wrz 2010, 20:55
    Drążek jest intrygujący, ale raczej nie mam szans na coś takiego w domu, musiałbym chodzić na pobliskie podwórko i wieszać się na trzepaku przymrużenie oka Chodzi mi raczej o jakiś sport, który mógłbym trenować regularnie.
    Piszecie joga i pilates - czy to dobre też dla facetów?
    Cytuj
  • nikoleta 14 wrz 2010, 23:39