Favore.pl

Informacje o użytkowniku "WiedzawFirmie_pl"

Informacje o użytkowniku "WiedzawFirmie_pl"

Wyślij zapytanie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
WiedzawFirmie_pl ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
Piotr Kawa
Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa
Wyślij e-mail
Chłodna 22 lok.88
00-891 Warszawa
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
24 mar 2011, 11:17
Logowanie
24 cze 2015, 10:46
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 11
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
1 2 z 2  
Drukarka do biura
  • więcej Ja od 1,5 roku używam we własnym biurze drukarki, właściwie urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-3185FW . Kosztowała trochę ponad 1200 zł ale nie potrzeba kabli bo ma Wi-Fi n, drukuje w kolorze i robi to dobrze. Często też używam skanera i kopiarki. Faks sporadycznie i właściwie tylko do kontaktu z urzędami (bo oni nie lubią e-maili - za mało papierów). Oczywiście proszę traktować to jako opinie o tej drukarce (a nie jako polecanie firmy czy konkretnego urządzenia) Wcześniej miałem drukarki laserowe HP. Drukowały, można było kupować zamienniki tonerów ale skubane zacinały się i psuły zaraz po upływie gwarancji. Piotr
Szukamy uczciwego zarządcy z Warszawy
  • więcej Jak zależy Ci na zaangażowanym zarządcy nieruchomości to mogę polecić mojego znajomego, który prowadzi firmę Polbest Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. (nie będę pociskał kitów - polecam, bo to mój znajomy, ale robię to z czystym sumieniem). Zawsze możesz wejść na jego stronę zarzadzanie-nieruchomosciami.eu i skontaktować się bezpośrednio (na stronie znajdziesz potrzebne telefony). O jego zaangażowaniu może świadczyć to, że na stronie publikuje porady np. jak założyć wspólnotę mieszkaniową i inne. Już choćby z tego względu warto obejrzeć stronkę polbestu.
Czy mailing jest skuteczny?
  • więcej Mailing jest skuteczny ale tylko w jednym przypadku: jeżeli wysyłasz wiadomości do osób, które sobie tego życzą! Wysyłanie ofert handlowych do niczego się nie spodziewających ludzi raczej możne Ci zaszkodzić niż pomóc w sprzedaży. Mnie osobiście drażnią maile typu: "wysyłamy do państwa zapytanie czy możemy przesłać ofertę" albo "super lokata 17% w...." Za to chętnie czytam e-maile przychodzące z list mailingowych, na które się zapisałem - o ile nie dostaję w każdej wiadomości reklamy (wtedy szybko się wypisuję).
Ile kosztuje profesjonalna strona internetowa?
  • więcej Oprawa graficzna strony internetowej to ważna rzecz ale dużo ważniejsze są umieszczone na niej teksty. W mojej ocenie warto więcej zainwestować w dobre i merytoryczne opisy produktów, które będą przecież ofertą sprzedaży niż w wyszukane elementy graficzne. Grafika powinna budować nastrój, a teksty przyciągać uwagę i zachęcać do "spróbowania" zwłaszcza jeżeli są to produkty ekskluzywne.
Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników?
  • więcej Bardzo rozbudowane szkolenie z dużą ilością meta zdolności. Faktem jest, że wielu pracowników można by określić mianem: niewłaściwy człowiek na niewłaściwym miejscu ale czy jak będziemy umieć określać meta ... coś tam, to coś zmienimy. Może po prostu trzeba się tych niespełnionych pracowników zapytać co chcieliby robić i lepiej zorganizować stanowisko pracy aby zgrać je z celami firmy. Jeżeli się nie da tak zrobić to menadżer powinien przyznać się do błędu rekrutacyjnego. Pozostaje wówczas rozstać się z takim pracownikiem, a przy następnej rekrutacji w bardziej szczery sposób przedstawić czego się będzie oczekiwać od zatrudnianego pracownika. WiedzawFirmie.pl serwis o tym jak zorganizować Sprzedaż i świadczenie Usług aby zapewnić własnej firmie Konsekwentny Wzrost Dochodu
Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?
  • więcej Pytanie źle postawione. Oszczędność jest dobrą cechą ale nie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Prowadząc firmę trzeba optymalizować wydatki. Trzeba policzyć ile kosztuje korzystanie z usług zewnętrznych i ile przynosi to zysków. Jeżeli można bez utraty zysków mniej wydać, to trzeba koniecznie ciąć wydatki. Z drugiej strony trzeba przeanalizować czy wykupienie np. CRM w modelu SaaS nie jest tańsze od usług informatyka, który będzie odwiedzać firmę kilka razy w miesiącu. Błędem jest np. ograniczanie wydatków na usługi telekomunikacyjne jeżeli niesie to za sobą utrudnienia dla klientów. Bo może się okazać, że zaoszczędzimy 100 zł, a nie zarobimy 500 zł. Podobnie jest z reklamą, usługami księgowymi czy choćby wspomnianą obsługą informatyczną. Trzeba analizować swoją sytuację na bieżąco i liczyć jakie zmiany (na +/-) w wydatkach przyniosą większy pożytek.
Gdzie firmy szukają Klientów?
  • więcej Poszukiwanie klientów to ciężki kawałek chleba. Wie to każdy kto musi / che sprzedawać. Sam przez ponad 15 lat byłem handlowcem (teraz mam własną firmę i nadal nim jestem :) ) więc coś na ten temat mogę powiedzieć. Firmy najczęściej szukają klientów w bardzo pracochłonny sposób. Dzwonią do potencjalnych zainteresowanych, wysyłają tysiące e-maili, dystrybuują ulotki czy też robią akcje reklamowe. To (tu posłużę się własnymi doświadczeniami) przynosi skutek ale mizerny. Moim zdaniem najlepiej skupić swoją uwagę na odpowiednim zadbaniu o tych, którzy przychodzą do firmy sami. Np. odwiedzają stronę firmową w poszukiwaniu informacji. Trzeba dać im tę informację, a później podtrzymywać kontakt by w końcu wysłać odpowiednią ofertę handlową.
Czy używasz w firmie programu CRM?
  • więcej Dziękuję za odpowiedzi! Cieszę się, że dominują głosy za używaniem CRM'a. Dzięki za podanie linków do kilku CRM (nie wszystkie są typowymi CRM'ami ale oferują za to inne możliwości). Ja preferuję programy typu do wsparcia pracy grupowej i ogólnej organizacji pracy w firmie. Program na licencji open source ale możliwości ma kosmiczne. dziękuję, nadal będę śledzić ten wątek
Czy używasz w firmie programu CRM?
  • więcej Czy używacie programu CRM do zarządzania relacjami z klientami? Jakie są wasze doświadczenia, który program jest godny polecenia? Co z takiego programu najbardziej się przydaje w codziennej pracy?
Co czytają właściciele małych firm handlowo - usługowych?
  • więcej Dokładniej to jakie serwisy odwiedzają tacy właściciele i jakich informacji przeważnie szukają. Ale właściciele małych firm handlowo-usługowych. Potrzebuję tych informacji aby zaplanować kampanię reklamową. Nie chcę na ślepo umieszczać reklamy w największych serwisach bo nie interesuje mnie dotarcie do wszystkich właścicieli małych firm lecz tylko do tych, którzy prowadzą sprzedaż wąskiej grupy towarowej i świadczą powiązane usługi. np. sprzedają centralki telefoniczne i zakładają takowe u klientów, sprzedają płyty laminowane i tną je na wymiar itp. i jeszcze jedno ci właściciele aktywnie poszukują klientów, a nie poprzestają na tych którzy sami do nich przyjdą.
1 2 z 2  
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.