DODAJ USŁUGĘ
DODAJ PRODUKT
DODAJ ZLECENIE
REJESTRACJA
ZALOGUJ SIĘ
Favore.pl
Sprawdzeni wykonawcy i najlepsi dostawcy
USŁUGI
PRZEGLĄDAJ USŁUGI
DODAJ USŁUGĘ
POMOC
ZALOGUJ SIĘ
MASZ FIRMĘ? ZAREJESTRUJ SIĘ
Favore.pl w liczbach
aktualnie usług
289 764
PRODUKTY
PRZEGLĄDAJ PRODUKTY
DODAJ PRODUKT
POMOC
ZALOGUJ SIĘ
MASZ FIRMĘ? ZAREJESTRUJ SIĘ
Favore.pl w liczbach
aktualnie produktów
8 270
ZLECENIA
PRZEGLĄDAJ ZLECENIA
DODAJ ZLECENIE
PRZEGLĄDAJ PRZETARGI
POMOC
ZALOGUJ SIĘ
MASZ FIRMĘ? ZAREJESTRUJ SIĘ
Favore.pl w liczbach
aktualnie zleceń
1 192
BAZA WIEDZY
ARTYKUŁY
DODAJ ARTYKUŁ
OBSERWOWANE ARTYKUŁY
MOJE ARTYKUŁY
ZALOGUJ SIĘ
MASZ FIRMĘ? ZAREJESTRUJ SIĘ
Favore.pl w liczbach
aktualnie artykułów
4 555
FORUM
PRZEGLĄDAJ FORUM
DODAJ TEMAT
MOJE WYPOWIEDZI
ZALOGUJ SIĘ
MASZ FIRMĘ? ZAREJESTRUJ SIĘ
Favore.pl w liczbach
aktualnie tematów
5 073
Szukaj usług
Szukaj usług
Szukaj produktów
Szukaj zleceń
Favore.pl
›
Informacje o użytkowniku "karinam6"
Informacje o użytkowniku "karinam6"
Wyślij zapytanie
Zobacz opinie
lub
Wystaw opinię
Obserwuj
Użytkownik
karinam6
Wyślij wiadomość
Kontakt
- dane niedostępne -
Rejestracja
1 wrz 2014, 9:32
Logowanie
6 gru 2014, 10:12
STATYSTYKI
Opini pozytywnych
0
Opini neutralnych
0
Opini negatywnych
0
Aktywnych usług
0
Aktywnych produktów
1
Wpisów na forum
0
Wpisów w bazie wiedzy
132
Usługi
Produkty
Dyskusje
Artykuły
Poprzednia
8
9
10
11
12
13
14
z
14
Następna
Malarstwo i dzieła sztuki w domu
Projektowanie wnętrz nowego mieszkania to nie lada wyzwanie. Poza wyborem koloru ścian, mebli i standardowego wyposażenia mieszkania warto zastanowić się nad zainwestowaniem w malarstwo i dzieła sztuki, które nie dość, że nadadzą wnętrzu niepowtarzalnego charakteru, to jeszcze mogą okazać się opłacalną inwestycją. Nie trzeba od razu mieć ambicji aby w naszym domu powstała galeria sztuki, ale obrazy i dzieła sztuki umiejętnie rozmieszczone w mieszkaniu zwiększą jego wartość nie tylko estetyczną ale też ekonomiczną.
| Dodano: 13 lis 2014, 14:27
Siła reklamy
Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
| Dodano: 13 lis 2014, 14:19
Podstawy Public Relations
Public relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
| Dodano: 13 lis 2014, 14:17
Marketing na żądanie
Cokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
| Dodano: 13 lis 2014, 14:04
Reklama zrób to sam
Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
| Dodano: 13 lis 2014, 13:55
Budżet reklamy
Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
| Dodano: 13 lis 2014, 13:42
Przekaz reklamowy
Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.
| Dodano: 13 lis 2014, 13:33
Grupa docelowa
Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
| Dodano: 13 lis 2014, 13:26
Strategia szczegółowa
Strategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
| Dodano: 13 lis 2014, 13:22
Strategie reklamy
Strategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.
| Dodano: 13 lis 2014, 13:13
Poprzednia
8
9
10
11
12
13
14
z
14
Następna
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
Wszystkie
Pozytywne
Neutralne
Negatywne
Wystaw opinię
brak opinii -
wystaw pierwszą opinię temu użytkownikowi
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.