favore.pl
Microsoft Excel w dziale HR / kadr

Microsoft Excel w dziale HR / kadr nr 355631

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 240 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI

 

Wyślij e-mail
    
  
Terminy:
16 09 2014 - 17 09 2014 - Warszawa

Prowadzący
   
Przemysław Pedrycz
– wykwalifikowany prelegent, specjalista w zakresie MS Office i CompTIA. Od 2009 r. certyfikowany trener, specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń i kursów komputerowych z zakresu: Word, Excel, Power Point, Access, Outlook, Comptia A+. Uzyskał takie certyfikaty jak: MCT (Microsoft Certified Trainer), Microsoft Office Specialist (Word, Excel, Power Point, Outlook), Egzaminator ECDL (core, advanced, e-citizen, webstarter), Kursy Microsoft: 2279, 2285, 2274, 2275, 2276, 2277, Micros Res 9700, Micros Res 3700, Zaawansowany ECDL Power Point, Access, Advanced ECDL Word-processing, Advanced ECDL Spreadsheet, City & Guilds Website Design Level 3, City & Guilds Visual Basic.Net, Programowanie internetowe, Administrator sieci Mak (program Biblioteki Narodowej), Język migowy dla nauczycieli poziom 1-3. Trener współpracujący z Akademią Biznesu MDDP, prowadzący zajęcia na szkoleniach otwartych i zamkniętych z tematyki „Excel w praktyce finansowej”, „Excel w praktyce działów HR/Kadr”, „Excel biurowy” na każdym poziomie zaawansowania.
    

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie szybkiego i sprawnego posługiwania się programem Excel w codziennej pracy. Szczególną uwagę poświęcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracowników. Uczestnicy nauczą się wyszukiwać, wyróżniać i eksportować dane w MS Excel, sporządzać raporty, analizy i zestawienia w krótkim czasie. Przedstawione zostaną możliwości automatyzacji często wykonywanych zadań celem sprawniejszego zarządzania bazą pracowników. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane używanie filtrów oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony będzie również sposób przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, który w dalszej kolejności będzie przesyłany do uzupełnienia. Omówione zostanie drukowanie dokumentów z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu omówionych zostanie minimum 50 skrótów klawiszowych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów personalnych/kadr oraz do osób zajmujących się analizą danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.
 
    
Program

     
1. Szybkie formatowanie dokumentów oraz przygotowanie ich do wydruku:
• Malarz formatów.
• Narzędzie „Formatuj jako tabelę”.
• Korzystanie ze styli i motywów.
• Ustawienia strony.

2. Wykorzystanie Excela do analizy danych:
• Sortowanie danych oraz sortowanie niestandardowe.
• Filtrowanie danych za pomocą filtra automatycznego oraz filtrowanie zaawnsowane
• Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodrębniania danych, m.in.:
  - LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU,
  - ZNAJDŹ, DŁ., ZŁĄCZ.TEKSTY
• Funkcje daty i czasu, m.in.
  - DZIŚ, TERAZ, DNI.ROBOCZE
• Funkcje statystyczne, m.in.:
  - LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI,
  - ŚREDNIA.JEŻELI, ŚREDNIA.WARUNKÓW.
• Funkcje wyszukiwania i adresu, m.in.:
  - WYBIERZ,
  - WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO.
• Funkcje bazodanowe.
• Tabele przestawne.

3. Zbieranie danych z różnych źródeł i przedstawienie ich w przystępnej formie:
• Importowanie danych z różnych źródeł.
• Tworzenie łączy do innych skoroszytów.
• Narzędzie konsolidacji danych.

4. Ochrona, współdzielenie plików oraz śledzenie zmian:
• Ochrona na różnych poziomach:
  - ochrona pliku,
  - ochrona skoroszytu,
  - ochrona arkusza.
• Udostepnianie skoroszytu.
• Śledzenie zmian.
• Kontrola użytkowników pod kątem dostępności danych.

5. Wychwytywanie wartości błędnych:
• Typy błędów w Excelu i ich kontrola.
• Zastosowanie funkcji JEŻELI.BŁĄD.

6. Makra jako narzędzie do automatyzowania często wykonywanych czynności:
• Zasada działania makra.
• Metody nagrywania makr.
• Edytowanie makra w Visual Basic for Application.
• Metody uruchamiania makr.

7. Tworzenie formularzy elektronicznych - wykorzystanie formatów programu Microsoft Excel.

8. Efektywna współpraca z programem Microsoft Word – korespondencja seryjna.

9. Drukowanie:
• Drukowanie na dowolnej ilości stron.
• Podział stron.

10. Reguła sprawdzania poprawności:
• Ograniczanie edycji przez użytkownika.
• Wymuszanie zadanych odpowiedzi.
• Zabezpieczanie


Informacje organizacyjne
    
 Koszt uczestnictwa:     
- jednej osoby 1240 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1140 zł/os +23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:    
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław, Poznań - w hotelu w centrum miasta.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 240 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Microsoft Excel w dziale HR / kadr - galeria
Microsoft Excel w dziale HR / kadr Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Pokaz iluzjonisty znanego z Mam Talent iluzjonista   Następna usługa: HURTOWNIA Outlet najlepszych marek brytyjskich!!!!