favore.pl
Zarządzanie rentownością sprzedaży

Zarządzanie rentownością sprzedaży nr 355566

Lokalizacja: woj. mazowieckie

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI

 

Wyślij e-mail
    

Terminy:

2014.04.03 - 2014.04.04 Poznań (SOM 14068)
    
2014.04.03 - 2014.04.04 Wrocław (SOM 14069)
    
2014.04.16 - 2014.04.17 Gdańsk (SOM 14070)
    
2014.04.16 - 2014.04.17 Warszawa (SOM 14071)
    

Celem szkolenia jest:
• Doskonalenie umiejętności postępowania z Klientami.
• Zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z Kluczowymi klientami.
• Dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem.
• Poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta oraz własnej pozycji.
• Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.
• Spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami.

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień Uczestnicy szkoleń. Podczas zajęć dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez Uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel. Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające relacjami z klientami: dyrektorzy sprzedaży, key account manager’ów, regionalni kierownicy sprzedaży, kierownicy działu obsługi klienta oraz członkowie zespołów ds. obsługi klientów.

Metodyka szkolenia:
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową w tym: ćwiczenia, dyskusje, analizy przypadków i symulacje.
    
       
Program

    
 1. Klienci – wprowadzenie:
• Klienci – portret współczesnego Klienta.
• Sprzedaż, a cele firmy  - priorytety.
• Cele, szanse, zagrożenia, zasoby:
  - automatyczne rozkładanie kosztów,
  - wartość stałego Klienta.
• Inwestycje w Klientów.

2. Identyfikacja Klientów docelowych:
• Segmentacja Klientów, grup Klientów.
• Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy:
  - wartość Klienta w czasie,
  - częstotliwość transakcji z Klientem,
  - średnia wartość transakcji,
  - terminowość wywiązywania się ze zobowiązań,
  - rentowność ze współpracy ze współpracy z Klientami,
  - wymagania Klienta wobec dostawcy,
  - rodzaj tworzonych relacji z dostawcami.
• Analiza atrakcyjności Klientów.
• Analiza rentowności współpracy z Klientami (CVP – cost-volumen-profit).
• Decyzje i postępowanie z Klientami wg kluczy identyfikacji.

3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup Klientów:
• Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta.
• Procedura pomiaru:
  - etapy pomiaru,
  - analiza i interpretacja danych.
• Doskonalenie obsługi Klientów:
  - ustalenie standardów obsługi,
  - współczynnik obsługi Klienta.
• Implementacja.
• Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów.
• Systemy komunikacji z Klientem – CRM.

4. Mechanizmy funkcjonujące u Klienta:
• Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
• Model mapy decyzyjnej Klienta.
  - nieformalne struktury decyzyjne i ich rola,
  - taktyki i strategie wejścia.

5. Budowanie relacji z Klientami:
• Modele kształtowania współpracy.
• Etapy kształtowania więzi – charakterystyka.
• Potencjalne zagrożenia.

6.Negocjacje z Klientami:
• Dynamika procesu negocjacyjnego
• Zespoły negocjacyjne
• Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
• Symulacje sytuacji negocjacyjnych – negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
• windykowanie należności
• negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.
• negocjacje zespołowe


Informacje organizacyjne
    
Koszt uczestnictwa:   
 
- jednej osoby 1490 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1390 zł/os +23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane
jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:    
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław - w hotelu w centrum miasta.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie rentownością sprzedaży - galeria
Zarządzanie rentownością sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Prosperujące salony   Następna usługa: Akademia efektywnego handlowca kurs weekendowy