favore.pl
Prawo w pigułce dla Asystentek  /  Sekretarek

Prawo w pigułce dla Asystentek / Sekretarek nr 46057

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** Mikolaj

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 230 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-18:00
wt: 09:00-17:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Wyślij e-mail

 

Sekretarka / Asystentka, podejmuje w imieniu firmy, w której jest zatrudniona szereg czynności nie tylko o charakterze faktycznym, lecz również prawnym. Mając na uwadze konieczność nie tylko uzmysłowienia tym osobom wagi podejmowanych czynności, związanych m.in. z obiegiem dokumentów, lecz również konsekwencji prawnych z nich wynikających, powstała potrzeba stworzenia niniejszego szkolenia.
 

Korzyści dla uczestników:

 
Zapoznanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi spraw, które wiążą się z decyzjami podejmowanymi w Sekretariacie. Uświadomienie Uczestnikom odpowiedzialności za te decyzje. Pokazanie jak należy a jak nie należy działać, aby być w zgodzie z prawem i aby nie narazić firmy, w której się pracuje na kłopoty.
 

Szkolenia polecamy dla:

 
Osób pracujących w Sekretariacie, mających do czynienia z dokumentami firmy, podejmującymi wszelkie czynności związane z reprezentacją firmy.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
Praktyczne pokazanie i przećwiczenie tworzenia podstawowych dokumentów firmy. Aktywny wykład i dyskusja. Przykłady z życia - co ki komu mówić i jakie to niesie ze sobą konsekwencje prawne.
 

Program szkolenia:

 
  1. Podstawowe instytucje i pojęcia w prawie publicznym i prywatnym

  2. Źródła prawa, w tym źródła prawa Unii Europejskiej

  3. Konsekwencje prawne implementacji przepisów UE do prawa krajowego

  4. Zwyczaje i prawa zwyczajowe oraz zasady współżycia społecznego w kontekście innych źródeł prawa oraz ich zastosowania w życiu codziennym

  5. Praktyczne aspekty prawa w życiu codziennym i w pracy, czemu służą regulacje prawne i jakie są skutki nieznajomości bądź wadliwego użycia przepisów prawa

  6. Podstawy prawa cywilnego
    • definicje
    • krótka charakterystyka zobowiązań umownych
    • człowiek jako podmiot prawa
  7. Czynność prawna – istota instytucji prawnej

  8. Formy czynności prawnej, konsekwencje dokonania czynności prawnej w lokalu przedsiębiorstwa

  9. Oświadczenie woli tj. kiedy zachowanie się osoby wyrażać może wolę dokonania czynności prawnej oraz wady oświadczenia woli , a także skutki prawne z nich wynikające

  10. Umowy, jako dwustronne oświadczenie woli

  11. Umowy nazwane i nienazwane

  12. Oferta, czym jest, sposoby przedstawienia oferty i konsekwencje jej złożenia

  13. Czynności prawne jednostronne na przykładach: przyrzeczenia publicznego; sporządzenia testamentu; uznania dziecka

  14. Czynności prawne dwustronne

  15. Uchwały, czyli czynności organów działających kolegialnie

  16. Tajemnica korespondencji
    • definicja
    • zakres tajemnicy
    • konsekwencje prawne naruszenia tajemnicy korespondencji
    • naruszenie dóbr osobistych, zwłaszcza prawa do prywatności
  17. Tajemnica handlowa Pracodawcy
    • definicja
    • zakres tajemnicy
    • ochrona, konsekwencje naruszenia Tajemnicy Handlowej
    • zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  18. Odpowiedzialność pracownika
    • odpowiedzialność materialna pracowników
    • odpowiedzialność za mienie, czyn, szkoda, związek przyczynowo skutkowy
 

Szkolenie prowadzi:

 

Piotr Fojtik
Wyślij e-mail

 

 
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów Wyślij e-mail .

 

Harmonogram szkolenia:


I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

    Wyślij e-mail
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Wyślij e-mail

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj

Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

 

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail
 

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 230 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-18:00
wt: 09:00-17:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Prawo w pigułce dla Asystentek / Sekretarek - galeria
Prawo w pigułce dla Asystentek / Sekretarek Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Zarządzanie finansami dla niefinansistów   Następna usługa: Odzież offroad