Sekretarka / Asystentka, podejmuje w imieniu firmy, w której jest zatrudniona szereg czynności nie tylko o charakterze faktycznym, lecz również prawnym. Mając na uwadze konieczność nie tylko uzmysłowienia tym osobom wagi podejmowanych czynności, związanych m.in. z obiegiem dokumentów, lecz również konsekwencji prawnych z nich wynikających, powstała potrzeba stworzenia niniejszego szkolenia.
Korzyści dla uczestników:
Zapoznanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi spraw, które wiążą się z decyzjami podejmowanymi w Sekretariacie. Uświadomienie Uczestnikom odpowiedzialności za te decyzje. Pokazanie jak należy a jak nie należy działać, aby być w zgodzie z prawem i aby nie narazić firmy, w której się pracuje na kłopoty.
Szkolenia polecamy dla:
Osób pracujących w Sekretariacie, mających do czynienia z dokumentami firmy, podejmującymi wszelkie czynności związane z reprezentacją firmy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Praktyczne pokazanie i przećwiczenie tworzenia podstawowych dokumentów firmy. Aktywny wykład i dyskusja. Przykłady z życia - co ki komu mówić i jakie to niesie ze sobą konsekwencje prawne.
Program szkolenia:
Podstawowe instytucje i pojęcia w prawie publicznym i prywatnym
Źródła prawa, w tym źródła prawa Unii Europejskiej
Konsekwencje prawne implementacji przepisów UE do prawa krajowego
Zwyczaje i prawa zwyczajowe oraz zasady współżycia społecznego w kontekście innych źródeł prawa oraz ich zastosowania w życiu codziennym
Praktyczne aspekty prawa w życiu codziennym i w pracy, czemu służą regulacje prawne i jakie są skutki nieznajomości bądź wadliwego użycia przepisów prawa
Podstawy prawa cywilnego
definicje
krótka charakterystyka zobowiązań umownych
człowiek jako podmiot prawa
Czynność prawna – istota instytucji prawnej
Formy czynności prawnej, konsekwencje dokonania czynności prawnej w lokalu przedsiębiorstwa
Oświadczenie woli tj. kiedy zachowanie się osoby wyrażać może wolę dokonania czynności prawnej oraz wady oświadczenia woli , a także skutki prawne z nich wynikające
Umowy, jako dwustronne oświadczenie woli
Umowy nazwane i nienazwane
Oferta, czym jest, sposoby przedstawienia oferty i konsekwencje jej złożenia
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów Wyślij e-mail .
Harmonogram szkolenia:
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
Miłą i fachową obsługę
Profesjonalizm trenera
Ciekawe materiały szkoleniowe
Dyplomy ukończenia szkolenia
Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:
Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.