Favore.plBaza wiedzy

"Produkt" w bazie wiedzy (strona 26)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Rola coacha w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   27 paź 2015, 13:35   |   Dział: Artykuły
    Rola coacha w firmieCoaching jest to pewnego rodzaju proces szkolenia. Wykorzystuje się metody psychologiczne po to, aby pomóc pojedynczym osobom lub całym organizacjom w rozwoju i osiąganiu celów. Coachem się nie rodzimy. Aby pełnić tę funkcję, trzeba skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi, cieszyć się zaufaniem i autorytetem innych osób.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Event marketing - co to takiego?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 16:17   |   Dział: Artykuły
    Event marketing - co to takiego?Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.
  • Sposoby wykorzystania Periscope w biznesie

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 15:13   |   Dział: Artykuły
    Sposoby wykorzystania Periscope w biznesiePeriscope jest aplikacją stosunkowo nową, więc nie jest ona jeszcze w pełni wykorzystywana przez użytkowników. Za jej pomocą można na bieżąco przekazywać obraz na żywo do użytkowników obserwujących profil, świetnie więc sprawdza się w relacjonowaniu bieżących wydarzeń. Jak jednak wykorzystać ją w biznesie?
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Czym jest ambient marketing?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    Czym jest ambient marketing?Ambient marketing ciężko jest zdefiniować. Jest to zjawisko, które przybiera różną formę, najogólniej więc można określić go jako mocno niestandardowa forma reklamy.
  • Czy video marketing jest skuteczny?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:18   |   Dział: Artykuły
    Czy video marketing jest skuteczny?Aby wypromować markę, niezbędne jest zaistnienie w świadomości internautów, czyli tzw. e- marketing. Jednakże ma on wiele składowych, jedną z nich jest video marketing, promujący markę za pomocą krótkich filmów i spotów.