Favore.plBaza wiedzy

"Sukces" w bazie wiedzy (strona 22)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak opracować misję i wizję firmy

    Autor: PrzemekMosakowski   |   21 paź 2013, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak opracować misję i wizję firmyJak w prosty sposób odkryć misję i wykreować wizję firmy, aby spełniały swoje funkcje i przybliżały organizację do sukcesu na rynku? Misja i wizja to dwa różne dokumenty, które razem mówią bardzo dużo o firmie. Tutaj dowiesz się, jak w kilku krokach zaprojektować takie dokumenty.
  • Rozmowa rekrutacyjna horror czy nowe doświadczenie?

    Autor: xxxxxxxx   |   14 paź 2013, 15:27   |   Dział: Artykuły
    Rozmowa rekrutacyjna  horror czy nowe doświadczenie?Proces rekrutacji dla wielu nie należy do najprzyjemniejszych doświadczeń. Nikt chyba nie lubi być oceniany przez obcych, nie tylko przez pryzmat dokumentów aplikacyjnych, ale i krótkiej rozmowy, czy pobieżnego wywiadu. Rozmowa rekrutacyjna jest jednak nieodłącznym etapem na drodze do zatrudnienia każdy przez niego przechodzi bez względu na charakter stanowiska.
  • Masz pensjonat? Bądź w sieci

    Autor: magdanos   |   9 paź 2013, 11:21   |   Dział: Artykuły
    Masz pensjonat? Bądź w sieciNikt nie zaprzeczy tezie, że Internet opanował niemal każdą dziedzinę naszego życia. To właśnie w sieci znajdują się najróżniejsze strony internetowe, które służą nie tylko jako narzędzie promocji, ale także jako swoisty informator w zależności od profilu danej witryny.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Płaca minimalna wzrośnie.

    Autor: Ritania   |   18 sie 2013, 23:22   |   Dział: Artykuły
    A o prace bedzie trudniej
  • Rodzinne grillowanie, czyli jak się przygotować do biwaku

    Autor: xxxxxxxx   |   30 lip 2013, 11:15   |   Dział: Artykuły
    Rodzinne grillowanie, czyli jak się przygotować do biwaku Wakacje to doskonały czas na spędzanie wolnego czasu z rodziną na łonie natury. To także tania alternatywa urlopu, która dla dzieci może okazać się prawdziwą przygodą. Odpowiednie miejsce, grill i pomysły na wspólne zabawy to klucz do sukcesu.
  • Uczelnie walczą o tegorocznych maturzystów

    Autor: aniruel   |   11 lip 2013, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Uczelnie walczą o tegorocznych maturzystówDuża część tegorocznych maturzystów już od dawna wie, czy i gdzie chce pójść na studia. Starannego i przemyślanego wyboru dokonują nie w klasie maturalnej, ale już wcześniej - poważnie myślą o swojej przyszłości, więc analizują wszystkie za i przeciw. Jednakże równie duża liczba tegorocznych absolwentów wciąż jeszcze nie podjęła decyzji co do wyboru uczelni. To właśnie o ich uwagę walczą w tej chwili szkoły wyższe.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Zakładamy sklep spożywczy!

    Autor: Karramba   |   24 maj 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Zakładamy sklep spożywczy!Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.