Favore.plBaza wiedzy

"Wizerunek" w bazie wiedzy (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 mar 2021, 10:40   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?Internet stanowi obecnie jedną z ważniejszych form autokreacji oraz promocji. Dobrze przygotowana strona WWW jest więc na wagę złota. W bardzo wielu przypadkach stanowi najważniejszą formę kontaktu klienta z firmą. Jednocześnie odpowiada więc za pierwsze wrażenie. Jeśli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to powinieneś mieć własną witrynę internetową. Poznaj najważniejsze korzyści takiego rozwiązania.
  • Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   2 mar 2021, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?Stworzenie własnej firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Dużo trudniej jest jednak zaistnieć na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji. Nawet jeśli popyt na daną usługę jest duży, nie oznacza to szybkiego pozyskania klientów. W takiej sytuacji warto skorzystać z serwisów łączących małych i średnich przedsiębiorców ze zleceniodawcami. W jaki sposób działają takie platformy oraz w jak można korzystać z ich funkcjonalności? Zapoznaj się z naszym kompendium wiedzy i dowiedz się, jak otrzymywać zlecenia na swoje usługi.
  • Jakość w przedsiębiorstwie produkcyjnym dlaczego jest taka ważna?

    Autor: buenavistamediagroup   |   5 paź 2020, 9:24   |   Dział: Artykuły
    Jakość w przedsiębiorstwie produkcyjnym   dlaczego jest taka ważna?Aż 74,3% konsumentów twierdzi, że jakość to czynnik decydujący o ich wyborach zakupowych. Za nim plasuje się cena i kraj pochodzenia produktu tak wynika z badań przeprowadzonych w 2019 roku przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Nie dziwi więc fakt, że marki przywiązują szczególną wagę do jakości produkowanych towarów, budując tym samym reputację marki. Za utrzymanie stabilnej jakości i bezpieczeństwa produktu odpowiada dział jakości. O jego roli w organizacji opowiada Katarzyna Molter-Gaweł Grupowy Kierownik Jakości i Regulacji w firmie Cedo.
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Marketing w sieci jak zrobić to efektywnie i po kosztach

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:04   |   Dział: Artykuły
     Marketing w sieci  jak zrobić to efektywnie i po kosztach Nieważne czy prowadzisz biznes w sieci czy po prostu chcesz wypromować swój własny blog, marketing jest obowiązkiem na drodze do osiągnięcia sukcesu. Marketing to coś więcej niż tworzenie ruchu na stronie internetowej, obejmuje również takie zagadnienia jak marka, wizerunek i autorytet.
  • Public Relations a postrzeganie marki

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Public Relations a postrzeganie markiPublic Relations (PR) czyli utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. PR jest stosunkowo nowym zjawiskiem, generalnie trudno jest zrozumieć inwestorom jak przelewając pieniądze na konta fundacji mogą polepszyć sprzedaż swoich produktów.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • Przyczyny niskiej efektywności w pracy

    Autor: magdalenaokowska   |   13 lis 2015, 16:26   |   Dział: Artykuły
    Przyczyny niskiej efektywności w pracyNiska efektywność w pracy to jedna z większych zmartwień pracodawców. Dlaczego pracownicy są nieefektywni?