Favore.plBaza wiedzy

"Wizerunek" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jakie treści publikować w mediach społecznościowych firmy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   28 gru 2021, 12:28   |   Dział: Artykuły
    Jakie treści publikować w mediach społecznościowych firmy? Czy wiesz, że aż 69% marketerów używa Social Mediów do budowania świadomości marki? A to dlatego, że z portali takich jak Facebook czy Instagram korzystają już miliony użytkowników. Aby przyciągnąć uwagę i wyróżnić się na tle konkurencji należy prowadzić urozmaiconą komunikację. Poznaj pomysły na treści, które warto publikować na firmowych kanałach społecznościowych.
  • Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?

    Autor: KarolinaRoksela   |   3 lis 2021, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
  • Jak wybrać dobrą nazwę domeny internetowej?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 wrz 2021, 13:50   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą nazwę domeny internetowej? Czy wiesz, co wpływa na wizerunek i rozpoznawalność strony w sieci? Okazuje się, że bardzo ważnym elementem każdej witryny WWW jest jej nazwa. To bowiem często jedna z pierwszych rzeczy, które widzą potencjalni użytkownicy. Z tego powodu wybór adresu nie może być przypadkowy. Zapoznaj się z naszym poradnikiem, z którego dowiesz się, jaka powinna być idealna domena dla firm.
  • Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 lip 2021, 11:14   |   Dział: Artykuły
    Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy? Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
  • Wizytówka NAP, czyli jak promować biznes na lokalnym rynku?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 lip 2021, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Wizytówka NAP, czyli jak promować biznes na lokalnym rynku? Planujesz rozwinąć swoją firmę? Chcesz dotrzeć do nowych klientów? A może bezskutecznie próbujesz zaznaczyć swoją obecność w sieci? Wszystko to możesz osiągnąć poprzez pozycjonowanie lokalne oraz wizytówki NAP. Z poniższego artykułu dowiesz się, co oznacza ten tajemniczy skrót. Przekonaj się, co powinna zawierać, gdzie należy ją umieścić i dlaczego warto w nią zainwestować.
  • Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 9:00   |   Dział: Artykuły
    Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Czego nie lubi użytkownik, czyli 7 typowych błędów na stronach internetowych

    Autor: KarolinaRoksela   |   17 mar 2021, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Czego nie lubi użytkownik, czyli 7 typowych błędów na stronach internetowychCzy słyszałeś o tym, że profesjonalna strona WWW jest na wagę złota? Na świecie istnieje już prawie 1,7 miliarda takich serwisów. Posiadanie własnej witryny internetowej przynosi ogromne korzyści i niezwykłe możliwości dla wszystkich nowoczesnych firm, o ile przy jej tworzeniu nie zostaną popełnione rażące błędy. Jakich usterek należy unikać, aby nie stracić klientów?
  • Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 mar 2021, 10:40   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?Internet stanowi obecnie jedną z ważniejszych form autokreacji oraz promocji. Dobrze przygotowana strona WWW jest więc na wagę złota. W bardzo wielu przypadkach stanowi najważniejszą formę kontaktu klienta z firmą. Jednocześnie odpowiada więc za pierwsze wrażenie. Jeśli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to powinieneś mieć własną witrynę internetową. Poznaj najważniejsze korzyści takiego rozwiązania.
  • Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   2 mar 2021, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?Stworzenie własnej firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Dużo trudniej jest jednak zaistnieć na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji. Nawet jeśli popyt na daną usługę jest duży, nie oznacza to szybkiego pozyskania klientów. W takiej sytuacji warto skorzystać z serwisów łączących małych i średnich przedsiębiorców ze zleceniodawcami. W jaki sposób działają takie platformy oraz w jak można korzystać z ich funkcjonalności? Zapoznaj się z naszym kompendium wiedzy i dowiedz się, jak otrzymywać zlecenia na swoje usługi.