Favore.plBaza wiedzy

"Wizerunek" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Grzywka nie dla każdego?

    Autor: Cam   |   20 maj 2015, 14:38   |   Dział: Artykuły
    Grzywka nie dla każdego?Wiosenny klimat najbardziej sprzyja zmianom. Jednak jak powszechnie wiadomo, radykalne zmiany wymagają czasu i wysiłku. Jeśli chcemy zacząć od naszego wyglądu, najprościej będzie sprawić sobie nową fryzurę. Jak? Dzięki grzywce!
  • Instagram, czyli marka w obrazach

    Autor: Aya   |   20 maj 2015, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Instagram, czyli marka w obrazachInstagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
  • Dzień Informacji Pozytywnej

    Autor: LenaMikorosk   |   7 maj 2015, 10:54   |   Dział: Artykuły
    Czy wiesz, co to jest informacja pozytywna? Jeśli nie, zapisz sobie datę 21 maja w kalendarzu. Wtedy w całej Polsce obchodzony będzie Dzień Informacji Pozytywnej, podczas którego poznasz wiele interesujących faktów o zaletach wpisów do biura informacji gospodarczej. Przeczytaj, co warto wiedzieć na temat tego wydarzenia.
  • Whisky jako alkohol Premium

    Autor: DarthLemon   |   29 kwi 2015, 15:23   |   Dział: Artykuły
    Alkohole klasy premium powstają z najwyższej jakości składników. Należą do produktów luksusowych, co przekłada się na ich ceną. Do grupy tej zaliczamy przede wszystkim szampana i koniak, ale również niektóre rodzaje wódek i win, rum oraz gin. Wśród trunków dla koneserów szczególne miejsce zajmuje whisky.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Przy zakupie mieszkania od dewelopera nie warto dać się skusić gratisami

    Autor: mareckki   |   30 mar 2015, 14:25   |   Dział: Artykuły
    Przy zakupie mieszkania od dewelopera nie warto dać się skusić gratisamiDeweloperzy korzystają z wielu sztuczek, by zachęcić klientów do tego, żeby zamieszkali w prowadzonej przez nich inwestycji. Manipulacja, czy raczej marketing, odbywa się na wielu płaszczyznach. Pierwsze sidła na przyszłego mieszkańca ma zarzucić już sama nazwa inwestycji. Powinna ona kojarzyć się z luksusem lub czymś pozytywnym zieleń, słońce. Aby zachęcić klientów często dane osiedle bloków lub domów jednorodzinnych reklamuje się wizerunkiem celebryty. Bywa tak, iż rzeczywiście jest on mieszkańcem danego osiedla, a za udzielenie wizerunku deweloper zaproponował mu na przykład darmowe mieszkanie. Często wykorzystywany jest wizerunek sportowców, muzyków lub aktorów.
  • Jak wypromować firmę niewielkim kosztem?

    Autor: Kasiamer   |   27 mar 2015, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Dress code na rozmowie kwalifikacyjnej

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:32   |   Dział: Artykuły
    Na rozmowie kwalifikacyjnej bardzo ważne jest pierwsze wrażenie wywołane na pracodawcy. Na jego decyzję wpływ mają nie tylko posiadane kwalifikacje, ale też emocje jakie wywołujemy. Wrażenie powstaje w pierwszych 30 sekundach spotkania, dlatego tak istotny jest wizerunek kandydata. Wybierz strój dzięki któremu będziesz budzić zaufanie i podkreślać profesjonalizm.
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?