Favore.plBaza wiedzy

"Wizerunek" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dzień Informacji Pozytywnej

    Autor: LenaMikorosk   |   7 maj 2015, 10:54   |   Dział: Artykuły
    Czy wiesz, co to jest informacja pozytywna? Jeśli nie, zapisz sobie datę 21 maja w kalendarzu. Wtedy w całej Polsce obchodzony będzie Dzień Informacji Pozytywnej, podczas którego poznasz wiele interesujących faktów o zaletach wpisów do biura informacji gospodarczej. Przeczytaj, co warto wiedzieć na temat tego wydarzenia.
  • Whisky jako alkohol Premium

    Autor: DarthLemon   |   29 kwi 2015, 15:23   |   Dział: Artykuły
    Alkohole klasy premium powstają z najwyższej jakości składników. Należą do produktów luksusowych, co przekłada się na ich ceną. Do grupy tej zaliczamy przede wszystkim szampana i koniak, ale również niektóre rodzaje wódek i win, rum oraz gin. Wśród trunków dla koneserów szczególne miejsce zajmuje whisky.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Przy zakupie mieszkania od dewelopera nie warto dać się skusić gratisami

    Autor: mareckki   |   30 mar 2015, 14:25   |   Dział: Artykuły
    Przy zakupie mieszkania od dewelopera nie warto dać się skusić gratisamiDeweloperzy korzystają z wielu sztuczek, by zachęcić klientów do tego, żeby zamieszkali w prowadzonej przez nich inwestycji. Manipulacja, czy raczej marketing, odbywa się na wielu płaszczyznach. Pierwsze sidła na przyszłego mieszkańca ma zarzucić już sama nazwa inwestycji. Powinna ona kojarzyć się z luksusem lub czymś pozytywnym zieleń, słońce. Aby zachęcić klientów często dane osiedle bloków lub domów jednorodzinnych reklamuje się wizerunkiem celebryty. Bywa tak, iż rzeczywiście jest on mieszkańcem danego osiedla, a za udzielenie wizerunku deweloper zaproponował mu na przykład darmowe mieszkanie. Często wykorzystywany jest wizerunek sportowców, muzyków lub aktorów.
  • Jak wypromować firmę niewielkim kosztem?

    Autor: Kasiamer   |   27 mar 2015, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Dress code na rozmowie kwalifikacyjnej

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:32   |   Dział: Artykuły
    Na rozmowie kwalifikacyjnej bardzo ważne jest pierwsze wrażenie wywołane na pracodawcy. Na jego decyzję wpływ mają nie tylko posiadane kwalifikacje, ale też emocje jakie wywołujemy. Wrażenie powstaje w pierwszych 30 sekundach spotkania, dlatego tak istotny jest wizerunek kandydata. Wybierz strój dzięki któremu będziesz budzić zaufanie i podkreślać profesjonalizm.
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.