Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 11)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Poznaj content marketing

    Autor: LenaMikorosk   |   9 kwi 2015, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Jak reklamować firmę na zewnątrz

    Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
  • Profesjonalny druk naklejek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   25 mar 2015, 13:06   |   Dział: Artykuły
    Profesjonalny druk naklejekDruk naklejek składa się z kilku etapów Przede wszystkim ma tu miejsce nadruk obrazu na folię, a następnie wycięcie zredukowanego obszaru w odpowiednim kształcie. Naklejki wykorzystują zatem funkcjonalności, jakie daje folia samoprzylepna.
  • Startujemy z nową firmą

    Autor: Kasiamer   |   18 mar 2015, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Założenie nowej firmy to wielkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Musi on wiedzieć, jakie podjąć kroki, aby firma odniosła sukces, na którym mu zależy. Aby firma mogła odnieść sukces, musi być przede wszystkim oryginalna.
  • Jak stworzyć perfekcyjną reklamę graficzną

    Autor: Kasiamer   |   17 mar 2015, 10:21   |   Dział: Artykuły
    Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.