Favore.plBaza wiedzy

"Ofe" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 6)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Być inspiracją - jak konkurować na rynku

    Autor: AgataRud   |   16 lis 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Być inspiracją- jak konkurować na rynkuubByć inspiracją- czyli jak konkurować na rynku/b/u Na samym początku warto zadać sobie pytanie, jak niektóre przedsiębiorstwa docierają do szczytu biznesu, podczas gdy inne firmy pozostają w ich cieniu? bbu Dlaczego stają się inspirujące dla innych?/u/b/b
  • Targi branżowe - jak się wystawiać?

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:31   |   Dział: Artykuły
    Targi branżowe - jak się wystawiać?Uczestnictwo w targach ma duży wpływ na rozpoznawalność marki. Trzeba jednak pokazać się na nich z jak najlepszej strony i nie wystarczy tylko wykupić dobrego miejsca, ale także zastosować się do poniższych sugestii.
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
  • Ciekawe funkcje poczty Gmail

    Autor: magdalenaokowska   |   3 lis 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Ciekawe funkcje poczty GmailGmail to nie tylko zwykła poczta e-mailowa. Kryje się tutaj wiele ciekawych i pożytecznych funkcji.
  • Jak powinno wyglądać skuteczne spotkanie biznesowe?

    Autor: JustynDrei   |   30 paź 2015, 10:29   |   Dział: Artykuły
    Jak powinno wyglądać skuteczne spotkanie biznesowe?Spotkania biznesowe często postrzegane są jako szansa na rozwój firmy, możliwość poznania ciekawych ludzi i zarazem potencjalnych partnerów biznesowych oraz sposób na promowanie własnej firmy. Niestety, w praktyce nie zawsze wygląda to tak kolorowo i zdarza się, że spotkania biznesowe są nudne, ich uczestnicy nie mogą doczekać się końca imprezy, a organizator traci swoje ciężko zarobione pieniądze, bo ma do opłacenia koszty wynajęcia sali, załatwienia cateringu i wielu innych rzeczy. Czy można się tego ustrzec i zwiększyć szanse na to, że spotkanie biznesowe będzie naprawdęudane? Okazuje się, że tak - wystarczy stosować się do kilku podstawowych zasad.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Event marketing - co to takiego?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 16:17   |   Dział: Artykuły
    Event marketing - co to takiego?Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.