-
Gdy wchodzimy na strony sklepów internetowych czy witryny firm, zastanawiamy się, czy danej stronie można zaufać
-
Celem reklamy jest zachęcenie klientów do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego producenci robią wszystko, by była ona perfekcyjna: interesująca, przyciągająca uwagę, wpadająca w oko i ucho oraz zapisująca się na dłużej w pamięci. Co jednak możemy zrobić, gdy produkt, który chcemy reklamować, jest po prostu nudny?
-
Instagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
-
Praca w niektórych zawodach związana jest z koniecznością stosowania odpowiedniej odzieży roboczej. Czasami jej stosowanie jest wskazane, a w innych przypadkach wymagane, choćby ze względu na przepisy BHP. Odzież robocza to jednak pojęcie bardzo szerokie. Jaką kupić, by spełniała swoją rolę?
-
Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
-
Jeśli zakładasz firmę, chcesz, aby przynosiła zyski. Dla zysków potrzebny jest klient, a dla przyciągnięcia klienta - skuteczna reklama. Warto więc wiedzieć, jak skonstruować kampanię, żeby przyniosła oczekiwane efekty.
-
Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
-
Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
-
Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
-
Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.