-
Czy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
-
25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.
-
Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?
-
Prawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
-
Tworzysz CV, wysyłasz do je kolejnych pracodawców, a tu nic. Zaczynasz się zastanawiać dlaczego nikt nie odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Przecież nie jesteś gorszy od innych kandydatów, sporo umiesz, robiłeś to i owo. Tymczasem telefon milczy jak głaz, a pocztę mailową zasypuje Ci wyłącznie spam. Czyżbyś popełnił jakiś błąd? Jeśli masz na sumieniu któryś z poniższych błędów bij się w piersi inatychmiast się popraw!