Favore.plBaza wiedzy

"Usta" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Podatki w spółce z o. o

    Autor: konsultant_finansowy   |   17 sie 2015, 13:59   |   Dział: Artykuły
    Podatki w spółce z o.o Podmioty gospodarcze podczas zakładania własnej działalności gospodarczej decydują się na formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Spółka z o.o stała się jedną z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów spółek handlowych w Polsce.
  • Podejrzany o wykroczenie z prawem do obrońcy

    Autor: EA   |   14 sie 2015, 7:44   |   Dział: Artykuły
    Z dniem 1 sierpnia zmianie uległa ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia. Teraz podejrzanemu w sprawie o wykroczenie przysługuje prawo do adwokata zanim trafi ona do rozpatrzenia przez sąd, a więc na etapie postępowania wyjaśniającego.
  • 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

    Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły
    2015. Zmiany i trendy w content marketingu2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
  • Przesłuchanie podejrzanego w prokuraturze na czym polega

    Autor: EA   |   29 kwi 2015, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Przesłuchanie podejrzanego ma na celu ustalić fakty istotne dla przebiegu danej sprawy. Aby jednak zostać uznanym za podejrzanego, prokurator musi wydać odpowiednie postanowienie, na podstawie którego danej osobie stawia się zarzut popełnienia czynu zabronionego. Stanowi o tym art.71 1 kodeksu postępowania karnego.
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Najpopularniejsze rodzaje drukarek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   26 sty 2015, 12:55   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze rodzaje drukarekCzy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy preferowana przez Ciebie forma drukowania jest odpowiednia? A może nigdy nie zaprzątało to Twojej głowy?
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.