Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Usta" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 3 z 3  
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • Błędy popełniane na instagramie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:13   |   Dział: Artykuły
    Błędy popełniane na instagramieInstagram jest jedną z najbardziej popularnych i prostych platform komunikacji marketingowej. Wrzucanie zdjęć nie może być przecież wcale takie trudne, aczkolwiek należy pamiętać, aby nie popełniać zasadniczych błędów podczas korzystania z Instagrama.
  • CSR co to takiego?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    CSR  co to takiego?W dzisiejszych czasach wiele się mówi o CSR. Ale co właściwie oznacza ten skrót? Co kryje się za tym angielskim akronimem?
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
  • 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

    Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły
    2015. Zmiany i trendy w content marketingu2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
1 2 3 z 3