Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Wi??" w artykułach z kategorii E-marketing (strona 3)

Dodaj zlecenie
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.
  • Jak stworzyć dobry profil na Twitterze?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 9:51   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry profil na Twitterze?Media społecznościowe są bardzo dobrym sposobem na rozpromowanie marki. Pomimo tego, że w Polsce wciąż numerem jeden pozostaje Facebook, warto też zainteresować się stworzeniem profilu marki na Twitterze i tam publikować treści i pozyskiwać obserwujących.
  • Sposoby wykorzystania Periscope w biznesie

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 15:13   |   Dział: Artykuły
    Sposoby wykorzystania Periscope w biznesiePeriscope jest aplikacją stosunkowo nową, więc nie jest ona jeszcze w pełni wykorzystywana przez użytkowników. Za jej pomocą można na bieżąco przekazywać obraz na żywo do użytkowników obserwujących profil, świetnie więc sprawdza się w relacjonowaniu bieżących wydarzeń. Jak jednak wykorzystać ją w biznesie?
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Czy video marketing jest skuteczny?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:18   |   Dział: Artykuły
    Czy video marketing jest skuteczny?Aby wypromować markę, niezbędne jest zaistnienie w świadomości internautów, czyli tzw. e- marketing. Jednakże ma on wiele składowych, jedną z nich jest video marketing, promujący markę za pomocą krótkich filmów i spotów.
  • Jak stworzyć kampanię na YouTube?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 10:43   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć kampanię na YouTube?YouTube jest miejscem w sieci, które zna prawie każdy internauta. Ma ponad miliard użytkowników, jest to prawie jedna trzecia wszystkich osób, które korzystają z internetu. Liczba godzin, które użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów wzrosła o 60% w ujęciu rocznym, a przychody partnerów YouTube'a z reklam wzrosły o 50%.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.