Favore.plBaza wiedzy

"Jak" w artykułach z kategorii Pozostałe (strona 9)

Dodaj zlecenie
  • Rynek pracy w 2014 r. - analiza ofert pracy

    Autor: GosiaT   |   6 mar 2015, 7:39   |   Dział: Artykuły
    Istnieją branże, w których zawsze będzie można znaleźć zatrudnienie oraz takie, które przeżywają boom na rynku pracy co kilka lat. Analizując dane z minionych lat, łatwo można wyciągnąć wnioski, w jakich kierunkach warto się kształcić, by nie mieć w przyszłości problemów ze znalezieniem pracy. Sytuacja na rynku pracy w roku 2014 doskonale pokazuje, w którą stronę zmierza gospodarka i jakiego typu pracownicy będą w przyszłości poszukiwani.
  • Wyjazd na weekend z dzieckiem - jak zorganizować?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 13:19   |   Dział: Artykuły
    Ciepłe wiosenne dni to idealny czas do zaplanowania wspólnego weekendu z rodziną. Weekendowe wczasy pozwolą nam naładować akumulatory i cieszyć się czasem spędzonym ze sobą i dziećmi. Wystarczy dobrze się do nich przygotować.
  • Jak negocjować zarobki

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 23:10   |   Dział: Artykuły
    Jak negocjować zarobkiCzęsto w momencie gdy otrzymujemy ofertę pracy zgadzamy się na takie warunki, jakie proponuje nam nasz przyszły pracodawca. Nie wiemy, że możemy lub nie czujemy się na siłach, żeby spróbować wynegocjować lepsze zarobki.
  • Jak się zwolnić z pracy, żeby nie spalić za sobą mostów

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 22:33   |   Dział: Artykuły
    Jak się zwolnić z pracy, żeby nie spalić za sobą mostówObecnie rozwój kariery coraz częściej wymaga od nas podjęcia trudnej decyzji o przejściu do innej firmy, a co za tym idzie, zwolnieniu się z obecnej. Nowe wyzwania, awanse i lepsze wynagrodzenie sprawiają, że pracownicy nie chcą pracować przez całe życie w jednej firmie i gdy otrzymają lepszą propozycję odchodzą z obecnej firmy. Jak możemy zwolnić sie z pracy, żeby nie spalić za sobą mostów?
  • Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.
  • Cechy dobrego kierownika

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Cechy dobrego kierownikaOd zawsze narzeka się na swojego szefa. Bardzo rzadko w towarzystwie ktoś wychwala swojego przełożonego. Jakie cechy powinien mieć dobry kierownik?
  • Jak radzić sobie ze stresem w pracy

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:37   |   Dział: Artykuły
    Jak radzić sobie ze stresem w pracyNa odczuwanie stresu w czasie pracy narażone są najczęściej osoby, które dopiero zaczynają pracę. Ich umiejętności i doświadczenie są niewielkie i jeszcze niedostosowane do wykonywanych obowiązków. Stres może jednak dotykać wszystkich pracowników, bo są albo bardzo wrażliwi, albo z determinacją dążą do osiągnięcia celu, działają w pośpiechu i współzawodniczą z kolegami z pracy.
  • Dress code na rozmowie kwalifikacyjnej

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:32   |   Dział: Artykuły
    Na rozmowie kwalifikacyjnej bardzo ważne jest pierwsze wrażenie wywołane na pracodawcy. Na jego decyzję wpływ mają nie tylko posiadane kwalifikacje, ale też emocje jakie wywołujemy. Wrażenie powstaje w pierwszych 30 sekundach spotkania, dlatego tak istotny jest wizerunek kandydata. Wybierz strój dzięki któremu będziesz budzić zaufanie i podkreślać profesjonalizm.
  • Jak napisać dobry list motywacyjny?

    Autor: konto_usuniete_437008   |   19 lut 2015, 14:45   |   Dział: Artykuły
    Jak napisać dobry list motywacyjny?Napisaliśmy już świetne Curriculum Vitae, ale w ogłoszeniu o pracę widnieje też informacja o wymaganym liście motywacyjnym. I co teraz? Nigdy nie pisaliśmy takiego listu, więc nie wiemy nawet, co ma w nim być. Zastanówmy się, co powinniśmy w nim zawrzeć i jakie są cechy dobrego listu motywacyjnego.
  • Jak napisać dobre cv?

    Autor: konto_usuniete_437008   |   19 lut 2015, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Jak napisać dobre cv?Skończyłeś właśnie studia teraz czas na znalezienie dobrej pracy. Od czego zacząć? Oczywiście od napisania CV. Nie chcesz jednak zwykłego dokumentu opisującego, w jakich szkołach się uczyłeś, chcesz świetnie uformowanej reklamy samego siebie, która przekona potencjalnego pracodawcę o tym, że naprawdę warto cię zatrudnić. Jak napisać takie CV?