Favore.plBaza wiedzyPozostałe

"Sta?" w artykułach z kategorii Praca (strona 6)

Dodaj zlecenie
  • Jak negocjować zarobki

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 23:10   |   Dział: Artykuły
    Jak negocjować zarobkiCzęsto w momencie gdy otrzymujemy ofertę pracy zgadzamy się na takie warunki, jakie proponuje nam nasz przyszły pracodawca. Nie wiemy, że możemy lub nie czujemy się na siłach, żeby spróbować wynegocjować lepsze zarobki.
  • Jak się zwolnić z pracy, żeby nie spalić za sobą mostów

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 22:33   |   Dział: Artykuły
    Jak się zwolnić z pracy, żeby nie spalić za sobą mostówObecnie rozwój kariery coraz częściej wymaga od nas podjęcia trudnej decyzji o przejściu do innej firmy, a co za tym idzie, zwolnieniu się z obecnej. Nowe wyzwania, awanse i lepsze wynagrodzenie sprawiają, że pracownicy nie chcą pracować przez całe życie w jednej firmie i gdy otrzymają lepszą propozycję odchodzą z obecnej firmy. Jak możemy zwolnić sie z pracy, żeby nie spalić za sobą mostów?
  • Stawiać na wykształcenie czy doświadczenie

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 21:52   |   Dział: Artykuły
    Stawiać na wykształcenie czy doświadczenieW obecnych czasach bardzo wielu młodych ludzi decyduje się na to, aby wcześniej pójść do pracy. Rezygnują ze studiów lub przechodzą na studia zaoczne. Uważają, że lepiej jest mieć doświadczenie i wykształcenie, bo to jest ważniejsze dla potencjalnych pracodawców.
  • Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.
  • Cechy dobrego kierownika

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Cechy dobrego kierownikaOd zawsze narzeka się na swojego szefa. Bardzo rzadko w towarzystwie ktoś wychwala swojego przełożonego. Jakie cechy powinien mieć dobry kierownik?
  • Oznaki, że czas na urlop

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:38   |   Dział: Artykuły
    Oznaki, że czas na urlop Poświęcasz zbyt dużo czasu na pracę? Jeśli masz poniższe objawy to grozi ci wypalenie zawodowe, a nawet depresja. Wtedy czym prędzej wybierz się na urlop.
  • Kim jest headhunter?

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:44   |   Dział: Artykuły
    Kim jest headhunter?Headhunter czyli łowca głów to osoba zajmująca się wyszukiwaniem i przejmowaniem pracowników innych firm.
  • Plusy i minusy pracy w korporacji

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:41   |   Dział: Artykuły
    Plusy i minusy pracy w korporacjiPraca w korporacji to pewien prestiż i duże zarobki. Daje możliwość rozwoju i awansu. Wydaje się być wymarzonym miejscem pracy, ale dlaczego tak wiele osób odchodzi z korporacji? Czy rzeczywiście korporacja wykańcza człowieka psychicznie?
  • Jak radzić sobie ze stresem w pracy

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:37   |   Dział: Artykuły
    Jak radzić sobie ze stresem w pracyNa odczuwanie stresu w czasie pracy narażone są najczęściej osoby, które dopiero zaczynają pracę. Ich umiejętności i doświadczenie są niewielkie i jeszcze niedostosowane do wykonywanych obowiązków. Stres może jednak dotykać wszystkich pracowników, bo są albo bardzo wrażliwi, albo z determinacją dążą do osiągnięcia celu, działają w pośpiechu i współzawodniczą z kolegami z pracy.
  • Dress code na rozmowie kwalifikacyjnej

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:32   |   Dział: Artykuły
    Na rozmowie kwalifikacyjnej bardzo ważne jest pierwsze wrażenie wywołane na pracodawcy. Na jego decyzję wpływ mają nie tylko posiadane kwalifikacje, ale też emocje jakie wywołujemy. Wrażenie powstaje w pierwszych 30 sekundach spotkania, dlatego tak istotny jest wizerunek kandydata. Wybierz strój dzięki któremu będziesz budzić zaufanie i podkreślać profesjonalizm.