Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Co" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Najpopularniejsze portale społecznościowe

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:30   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze portale społecznościowePortale społecznościowe istnieją już od połowy lat 90-tych, ale dopiero w ostatnich latach portale eksplodowały w Internecie. W zeszłym roku Facebook przerósł portal MySpace stał się najbardziej popularną siecią społeczną. Twitter zyskał uznanie i zdobył popularność, dzięki temu, że jak na platformę społecznościową zawiera bardzo dużo informacji. Najlepsze serwisy społecznościowe są podzielone na dwie kategorie: uniwersalny, społeczne sieci związane zainteresowaniem z konkretnego tematu.
  • Zakupy grupowe więcej znaczy taniej

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:28   |   Dział: Artykuły
    Zakupy grupowe  więcej znaczy taniejOstatnimi czasy w sieci modne zrobiły się projekty oferujące usługę tak zwanych zakupów grupowych online. Na podstawie pobieżnej obserwacji działania owych serwisów, można wysunąć wniosek, że zaliczają się one do projektów informatycznych typu e-commerce oraz są agregatorami internetowymi. Biorąc pod uwagę formę zarządzania i udostępniania ofert nie sposób nie zgodzić się z ideą, że są to serwisy typu e-commerce. Jednak można się zastanowić czy realizuje funkcje agregatorów. Jeżeli zgodzimy się, że są to agregatory to dosyć specyficzne w swym działaniu.
  • Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscu

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscuW poprzednim tekście zapoznałem was z pojęciem e-commerce, dla przypomnienia e-commerce są to projekty IT zaprojektowane i zarządzane w taki sposób, aby jak najlepiej pełniły rolę pośrednika w handlu przez internet- jednym zdaniem- sklepy internetowe, ale nie tylko. Jak już dowodziłem, najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.
  • Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?

    Autor: paniEm   |   30 paź 2014, 16:43   |   Dział: Artykuły
    Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?Aby firma oraz stworzony przez nią produkt odniosły sukces, potrzebna jest reklama. To tak naprawdę ona w dużej mierze decyduje o tym, czy nam się powiedzie, czy nie. W reklamę warto zainwestować, a wybór jej formy zależy od nas. Oto, w czym możemy wybierać.