Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Formy reklamy" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Skuteczna reklama w Internecie

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:10   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama w InterneciePomimo tego, że internet ma wszelkie predyspozycje do osiągnięcia statusu medium idealnego, tak najlepsza nawet promocja produktu może zostać zniweczona przez źle zaplanowaną lub przeprowadzoną kampanię reklamową.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
  • Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Przybierają rożne formy i atakują swoimi treściami prawie wszędzie, gdzie zdarzy nam się pójść. Nie są to tylko reklamy multimedialne, ale także tzw. reklamy outdoorowe.
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Jak stworzyć kampanię na YouTube?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 10:43   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć kampanię na YouTube?YouTube jest miejscem w sieci, które zna prawie każdy internauta. Ma ponad miliard użytkowników, jest to prawie jedna trzecia wszystkich osób, które korzystają z internetu. Liczba godzin, które użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów wzrosła o 60% w ujęciu rocznym, a przychody partnerów YouTube'a z reklam wzrosły o 50%.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Reklama niejedno ma imię

    Autor: Kasiamer   |   10 lut 2015, 8:30   |   Dział: Artykuły
    Reklama niejedno ma imięMała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
1 2 z 2