Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Grupa" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.
  • Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.

    Autor: konto_usuniete_334776   |   4 lut 2013, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez działania w serwisie społecznościowym Facebook? Kilka sposobów na pozyskanie nowych klientów, skuteczną komunikację oraz umocnienie wizerunku marki.
1 2 z 2