Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Marketing" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 9)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • Sposób na dynamiczny rozwój biznesu

    Autor: paniEm   |   17 kwi 2014, 16:30   |   Dział: Artykuły
    Sposób na dynamiczny rozwój biznesuZastanawiasz się, jak skutecznie zainteresować szerokie grono klientów swoimi usługami czy produktami? Poszukujesz niezawodnej metody zwiększania sprzedaży i pomnażania zysków? W osiągnięciu tych celów pomogą Ci specjaliści od marketingu, którzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, a także Twoje oczekiwania, pomogą Ci opracować oraz wdrożyć szczegółowe strategie marketingowe.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Podstawowe zasady dobrej reklamy

    Autor: magbudleszno   |   3 cze 2013, 16:25   |   Dział: Artykuły
    Podstawowe zasady dobrej reklamyCodziennie spotykamy się z reklamą, jadąc na uczelnie czy do pracy. Dlatego warto zapoznać się z jej podstawowymi zasadami.
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.

    Autor: konto_usuniete_334776   |   4 lut 2013, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez działania w serwisie społecznościowym Facebook? Kilka sposobów na pozyskanie nowych klientów, skuteczną komunikację oraz umocnienie wizerunku marki.
  • AdZniżka za to, gdzie jesteś

    Autor: pbrzozowska   |   2 mar 2012, 11:26   |   Dział: Artykuły
    adZniżka za to, gdzie jesteś Nałogowo korzystasz z Facebooka? Czerp z niego nie tylko informacje o znajomych. Odwiedzaj punkty handlowo-usługowe i kupuj taniej. Z adPlaces, nową facebookową aplikacją, za zameldowanie się, dostaniesz bon zniżkowy.
  • Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamy

    Autor: QSMART   |   12 paź 2011, 14:25   |   Dział: Artykuły
     Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamyPodstawowe wytyczne dotyczące przesłania prośby o zgodę na otrzymanie oferty handlowej/reklamy do potencjalnych klientów. Najczęstsze błędy i przykładowe, najprostsze zapytanie. Jakich zapisów należy się wystrzegać by nie narazić swojej firmy na przykre konsekwencje prawne?
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.