Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Potencja?" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Sposoby działania agencji reklamowych

    Autor: Kasiamer   |   14 kwi 2015, 13:41   |   Dział: Artykuły
    Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
  • Jak reklamować firmę na zewnątrz

    Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
  • Jak stworzyć perfekcyjną reklamę graficzną

    Autor: Kasiamer   |   17 mar 2015, 10:21   |   Dział: Artykuły
    Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).