Favore.pl

Informacje o użytkowniku "Magazin07"

Informacje o użytkowniku "Magazin07"

Wyślij zapytanie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
- dane niedostępne -
Rejestracja
14 kwi 2011, 9:22
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 0
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 11
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
1 2 z 2  
Szczepienie przeciw grypie a dochód pracownika
  • więcej Obowiązkiem firmy na podstawie przepisów BHP, jest przeprowadzenie szczepień ochronnych wskazanych na danym stanowisku pracy w celu zapobiegania szerzeniu się chorób zakaźnych u pracowników narażonych na działanie czynników biologicznych (za zgodą pracowników). Dotyczy to zwłaszcza pracowników sektora spożywczego którzy mają kontakt z żywnością. W tym przypadku koszty przeprowadzenia szczepień ponosi pracodawca. Wykaz stanowisk pracy oraz szczepień ochronnych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na tych stanowiskach wymienia załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z 28 listopada 2005 r. w sprawie wykazu stanowisk oraz szczepień. (DzU nr 250, poz. 2113). Jednak w wykazie nie znajdziemy grypy. Z kolei inne rozporządzenie Dz.U. 2005 nr 81 poz. 716 ze zm - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 kwietnia 2005 r. w sprawie szkodliwych czynników biologicznych dla zdrowia w środowisku pracy oraz ochrony zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki mówi, że do czynników szkodliwych zalicza się ... wirus grypy. Naklepali rozporządzeń, które całościowo są niekompatybilne, ale można próbować finansować szczepienia, i raczej fiskus miałby trudności z obaleniem poglądu, że szczepionka to przychód pracownika.
Jak zatrudniić pracowników ze Wschodu
  • więcej Tylko taki formularz przygotowało ministerstwo pracy, więc jednak jest.
Jak zatrudniić pracowników ze Wschodu
  • więcej Nowe przepisy znoszą obowiązek posiadania zezwolenia na pracę do 6 miesięcy, ale po tym okresie trzeba już o takie zezwolenie się starać. W zależności od charakteru pracy jest 5 czy 6 typów pozwoleń o pracę od A do E, a takie zezwolenie firma stara się uzyskać dla obcokrajowca w urzędzie wojewódzkim czyli u wojewody.
Zakup jakich sprzętów domowych można wliczyć w koszty firmy
  • więcej Tylko prowadząc firmę w domu pamiętać należy, że wtedy stawki za czynsz idą mocno w górę. Obecnie maksymalne stawki z ustawy o podatkach i opłatach lokalnych wynoszą 67 groszy dla mieszkań i aż 21,05 zł dla powierzchni związanych z działalnością gospodarczą. Te kwoty to od 1 m2. Wiele gmin może ustalić je w niższej wysokości, ale to jest mrzonka, bo to niezła kasa dla budżetu gminnego i łatwo z tego nie rezygnują.
E - booki są z VATem?
  • więcej Miał być... 4 lata temu, ale nie było odwagi i chęci. Skończyło się na obiecankach.
Reklamy na budynkach wciąż wiszą
  • więcej Wszystko jest zgodne z prawem. Aby przeprowadzać remont trzeba mieć masę pozwoleń w tym pozwolenie na remont od starosty (inaczej to wygląda w przypadku obiektów zabytkowych). A skoro pozwolenie są i prace trzeba zabezpieczyć np. siatką, to na siatce można strzelić reklamę. A remont może przecież się przedłużać.... celowo lub nie. Ja myślę, że jak spółdzielnia czy wspólnota uczciwie rozlicza się z mieszkańcami czy członkami, to każdy jest zadowolony. Oczywiście to żadna przyjemność, kiedy zamiast ładnego widoku nic nie ma, ale rekompensata w czynszu czy wpłatach na fundusz remontowy osładza tą niewygodę.
Jaki VAT na remont dużego domu i mieszkania
  • więcej [cytat=Bob_Budowlaniec] Nie no fajno, tylko jak ustalać powierzchnię użytkową? Tylko mieszkanie, a może z przynależnymi pomieszczeniami jak komórka, piwnica i garaż? To jednak jest różnicy bo czasem komórka i piwnica to dodatkowe 10-20 metrów!, więc to nie tak mało. [/cytat] Może to będzie pomocne. Co wlicza się do powierzchni mieszkalnej a co nie: Całkowita powierzchnia użytkowa budynku obejmuje całą powierzchnię budynku z wyjątkiem: powierzchni elementów budowlanych m.in. podpór, kolumn, filarów, szybów, kominów; powierzchni zajmowanych przez pomieszczenia techniczne instalacji ogólnobudowlanych; powierzchni komunikacji, np. klatki schodowe, dźwigi, przenośniki. Część „mieszkaniowa” budynku mieszkalnego obejmuje pomieszczenia mieszkalne (kuchnie, pokoje wypoczynkowe, sypialnie), pomieszczenia pomocnicze, piwnice oraz pomieszczenia ogólnego użytkowania (np. wózkarnie, suszarnie). Z powyższego wynika, że całkowita powierzchnia użytkowa budynku obejmuje jego część mieszkaniową, która z kolei obejmuje pomieszczenia mieszkalne (kuchnie, pokoje wypoczynkowe, sypialnie), pomieszczenia pomocnicze, piwnice oraz pomieszczenia ogólnego użytkowania (np. wózkarnie, suszarnie itp.). Do powierzchni użytkowej nie wlicza się powierzchni elementów budowlanych, powierzchni zajmowanych przez pomieszczenia techniczne instalacji ogólnobudowlanych, powierzchni komunikacji (np. klatki schodowe, dźwigi, przenośniki). Takie coś znajduje się w int. podatkowej z Katowic z lutego 2011 (IBPP3/443-829/10/BWo) Powiem, że choć na remontach się nie znam, to taka odpowiedź dużo mi i nawet jest to bardzo logiczne. Dziwne, aby winda zaliczała się do powierzchni mieszkalnej, prawda.
Jaka stawka VAT na montaż rolet
  • więcej Jak to jest z remontami to nie wiem, ale być może jest tak, że zmieniła się kwalifikacja czy jakoś to zapisano w ustawie o VAT, że rolety są z wyższym VAT. Chaos zrobili z tym podatkiem, a miało być wielkie ułatwienie.
Ile kosztuje Air Taxi czyli taksówka powietrzna
  • więcej Zakup takiego cirrusa to wydatek min 300 tys. zł i to na jedną osobę, a takich musi być min. 4. Na dłuższe trasy firmy świadczące takie usługi oferują Embrarera Phenom 100 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a2/Embraer_Phenom_100_N458LM_Lakeland_FL_23.04.09R.jpg/240px-Embraer_Phenom_100_N458LM_Lakeland_FL_23.04.09R.jpg Może pomieścić maksymalnie czterech (w normalnej konfiguracji) lub sześciu pasażerów (po usunięciu toalety). Maksymalny zasięg Phenoma 100 wynosi 1320 mil morskich. Cena ok 3,5 mln USD, czyli na cztery osoby to 875 tys. USD. Można kupić używany i wtedy cena udziału znacząco spada.
Czy mandat karny za niewydany paragon można anulować
  • więcej Uchylić się nie da, chyba że mandat został nałożony za coś co nie jest wykroczeniem skarbowym. Wtedy składa się pismo do sądu rejonowego właściwego dla miejsca prowadzenia biznesu wnioskując o uchylenie mandatu, bo się w ogóle nie należał.
1 2 z 2  
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.