favore.pl
Podstawy zarządzania projektami

Podstawy zarządzania projektami nr 295741

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI

 

Wyślij e-mail
 


Terminy:

30 07 2014 - 31 07 2014 - Poznań
18 08 2014 - 19 08 2014 - Gdańsk
25 08 2014 - 26 08 2014 - Warszawa
22 09 2014 - 23 09 2014 - Wrocław
23 10 2014 - 24 10 2014 - Warszawa


Prowadzący

Ewa Gugała-Hugues
– autor programu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kwalifikacje the Chartered Institute of Marketing (CIM) – ukończyła studia Professional Diploma in Marketing,  Professional Postgraduate Diploma in Marketing, uczestniczyła w warsztatach IRB  Train the trainers. Członek CIM, Chartered Marketer. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, pracowała w firmach: Publicis, Unilever, Diageo, IPSOS, w działach marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu. Kierowała wieloma projektami polskimi i międzynarodowymi. Od 10 lat prowadzi szkolenia, jest konsultantem biznesowym, kierownikiem projektów szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach, w których wiedza teoretyczna znajduje odniesienie do praktyki biznesowej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w obszarach: zarządzanie firmą, narzędzia analizy strategicznej, planowanie i zarządzanie strategiczne, planowanie marketingowe, zarządzanie projektami (wg metodologii PMI), zarządzanie zmianą i komunikacja zmiany, zarządzanie zespołem, mentoring, komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji, obsługa klienta, techniki skutecznej sprzedaży, efektywna komunikacja biznesowa,  prowadzenie efektywnych spotkań, sztuka  prezentacji. Koordynowała merytorycznie i prowadziła zajęcia w dwóch edycjach  programu „Professional Diploma in Marketing”. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Współpracuje z  Uniwersytetem Warszawskim  w  zespole  d/s poprawy jakości kształcenia, prowadziła dla uczelni serię warsztatów strategicznych. Klienci, dla których realizowała projekty szkoleniowe to m. in.: SYGMA Bank Polska, PZU SA,  PZU Życie, Kredyt Bank,  Scandinavian Tobacco, Philip Morris, Hewlett – Packard, BZWBK, Tesco Polska, Franke Polska, Royal Unibrew, BN Office Solutions, Polskie Centrum Marketingowe, Lukas Bank, Michelin, Rzeczpospolita, Wavin Metalplast Buk, AkzoNobel, MediaCom, ING Bank Śląski; Fujitsu Technology Solutions; Lafarge, G4S; PZL Agencja Reklamowa, AutoID ; PERI Polska; Credit Suisse, G4S, Volvo IT, Walkea Media, Polsat Media, Uniwersytet Warszawski, PAM Center Łódź, Akademicki Związek Sportowy, Questus, GE Aviation, Euromaster, Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Adam Chmielewski – doświadczony kierownik projektów, programów, portfolio projektów. Trener, konsultant zarządzania projektami. Posiada certyfikaty PRINCE2™Practitioner, PMP©, ITIL® V3. Jest członkiem: Project Management Institute, Stowarzyszenia Project Management Polska, International Institute of Business Analy¬sis. Zarządza oraz uczestniczy w roli konsultanta, nadzoru w projektach wdrożeń systemów informatycznych, projektach zmiany organizacyjnej, projektach konstrukcyjnych oraz projektach UE. Jest trenerem z wielolet¬nim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń zarówno dla korporacji, jak i instytucji sektora publicznego. Współpracował przy projektach między innymi dla: Telekomunikacji Polskiej, ARiMR, ING Banku śląskiego, NBP, PZU, Grupy Impel, Państwowych Portów Lotniczych, BP i wielu innych wiodących firm. Równolegle do pracy kierownika projektów prowadzi od wielu lat szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz syste¬mów informacyjnych w zarządzaniu, jak również zajęcia na uniwersytecie na poziomie studiów magisterskichi podyplomowych. Realizując zajęcia ma na celu przekazanie uczestnikom umiejętności i kompetencji koniecz-nych do efektywnego realizowania projektów zarówno w roli szkoleniowca, kierownika jak i członka zespołu. Prelegent na krajowych oraz międzynarodowych konferencjach min Wiedeń, Oxford, Colorado USA, Berlin.

Wojciech Kraszewski – Trener, konsultant. Pracownik naukowy - adiunkt Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki, Katedra Elektrotechniki i Elektroenergetyki. Posiada tytuł doktora nauk technicznych. Kierownik projektów, członek zespołu projektowego w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A., koordynował pracę zespołu za realizację sekcji elektrycznej, odpowiedzialny za harmonogram, spotkania zespołu projektowego, analizę danych, prezentację raportów zarządowi JSW SA. Absolwent podyplomowych studiów Zarządzania Projektami na Politechnice Wrocławskiej. Certyfikowany Kierownik Projektów PRINCE2® Practitioner. Wykładowca przedmiotu Zarządzanie Projektami na Politechnice Krakowskiej i Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Doświadczony trener i Kierownik Projektu w branży przemysłowej. Trener z wyróżnieniem i ekspert w dziedzinie Zarządzania Projektami, MS Project.  Prowadzi warsztaty z Zarządzania Projektami i procesami, MS Project 2010, prowadzenie projektów i ich wsparcie, opracowywanie dokumentacji projektowej.

dr inż. Martin Daliga - ekspert w zakresie systemów podnoszenia efektywności biznesowej, audytu wewnętrznego i zarządzania projektami, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad 5 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Realizował projekty m.in. dla takich firm jak: Vobacom, Sygnity, Vulcan, Asseco, Polkomtel, Telekomunikacja Polska podnosząc ich efektywność biznesową w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Michał Bryndel - doświadczony Project Manager z 10 letnim stażem zawodowym i sukcesami w różnych sektorach i międzynarodowym środowisku (Polska, Wielka Brytania). Trener zarządzania, projektami, zmianą, wiedzą (ponad 700 przeszkolonych osób) oraz konsultant doradzający w projektach dla sektorów: energetycznego, usług, IT, administracji – budując systemy Zarządzania projektami oraz Biura Projektów i centra wiedzy. Kierownik projektów, nadzór i członek zespołów projektowych (jako wsparcie, kierownik zespołu, kontroler finansowy, doradca) w kilkunastu projektach. Certyfikaty Zarządzania projektami PRINCE2®, certyfikaty Zarządzania programami MSP® dobra znajomość metodyki PMBoK® Guide. Prowadzi też zajęcia i wsparcie indywidualne dla kierowników projektów, członków zespołów projektowych. Szkolił takie firmy jak m.in.: Tauron Polska Energia S.A, Energa S.A, PZU S.A, IBM Polska, Asseco Poland, Capgemini Polska, Elektrotim S.A., Porty Szczecin Świnoujście, DB Polska i wiele innych. Doświadczony kierownik projektów i programów – MSP® Practitioner. Konsultant wdrożeniowiec zmian projektów i programów w organizacjach, tworzenia Biur Projektów i Programów. Zdobył duży bagaż doświadczeń w ciągu 9 lat pracy jako kierownik projektów, kierownik zespołów lub nadzór w projektach. Z tych gorszych zawsze jednak wyciąga konstruktywne wnioski. Prowadził, nadzorował bądź doradzał w projektach w sektorze publicznym (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, National Health Service in Scotland) akademickim (The Robert Gordon University), w organizacjach pozarządowych jak i od strony komercyjnej (Polimex – Mostostal S.A., PEKAES S.A., Sysco Management, DGA S.A., Tauron Polska Energia S.A.) zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii. Jego specjalnością są Projekty współfinansowane z funduszy unijnych (głównie szkoleniowo - doradcze). Jednocześnie jako konsultant pozyskuje środki dla firm przygotowując Projekty i wnioski aplikacyjne. Stypendysta prestiżowego stypendium im. Josepha Conrada, absolwent Aberdeen Business School gdzie uzyskał tytuł MSc in Knowledge Management, absolwent europeistyki na Uniwersytecie Łódzkim. Pasjonat miękkich aspektów Zarządzania w tym Zarządzania wiedzą, zasobami ludzkimi i komunikacją w projektach.

 
*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
    

Cel szkolenia

Warstwa merytoryczna programu szkolenia zbudowana jest w oparciu o metodykę PMI, z wykorzystaniem elementów metodologii CORE, dodatkowo wzbogacone o sprawdzone w biznesie kompendium dobrych praktyk projektowych.
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i koncentruje się na efektywnych taktykach, modelach i  zachowaniach, prowadząc Uczestników krok po kroku przez zestaw narzędzi projektowych i symulując przebieg projektu przez organizację przedstawioną w case study.

Celem szkolenia jest zbudowanie u Uczestników umiejętności prowadzenia projektów w pełnym jego cyklu: od określania zasad prowadzenia projektu przez planowanie, monitorowanie, kontrolowanie do zamykania projektu. Podczas szkolenia Uczestnicy zapoznają się z efektywnymi, najpopularniejszymi zasadami i technikami zarządzania projektami. Praktyczne przygotowanie Uczestników zajęć umożliwi im efektywne zarządzania złożonymi projektami realizowanymi na potrzeby organizacji.

Celem szczegółowym jest:
• Poznanie i zrozumienie przez Uczestników logiki oraz metodologii  zarządzania projektami, w oparciu o metodyki PMI i CORE.
• Wykorzystanie, w trakcie spotkania, narzędzi i dokumentacji projektowej.
• Przygotowanie Uczestników do przyjęcia na siebie ról lidera projektu i członka grupy projektowej poprzez:
  - rozwój kompetencji osób  pracujących w zespołach projektowych,
  - poznanie kompetencji osób zarządzających projektami.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili:
• Zdefiniować cel i zakres projektu.
• Wskazać, jak zbudować zespół projektowy i efektywnie nim kierować.
• Zidentyfikować stanowisko interesariuszy i potrzeby użytkowników.
• Wykorzystać w pracy projektowej dostępne modele, narzędzia i techniki.
• Opracować  i wykorzystywać dokumentację projektową.
• Przygotować harmonogram prac projektowych i plan zasobów.
• Zdefiniować ryzyka i opracować plan minimalizacji ryzyk.
• Zarządzać komunikacją w zespole, ze Sponsorem i  interesariuszami.
• Monitorować i kontrolować wdrożenie projektu.
• Ocenić dokonania projektowe i przygotować raport podsumowujący projekt.

Adresaci szkolenia:
Osoby, które kierują projektami lub uczestniczą w realizacji projektów oraz te, które chcą poznać i zrozumieć zasady rządzące prowadzeniem projektu.

Metodyka szkolenia:
Program realizowany w opraciu o metodykykę PMI, z wykorzystaniem elementów metodologii CORE. Warsztat prowadzony metodami interaktywnymi angażując Uczestników w 80% czasu. Program odwołuje się do doświadczenia zawodowego uczestników, wymaga ich aktywności, zaangażowania w ćwiczenia, dyskusje i rekomendacje działań.


Program


1. Rozpoczęcie szkolenia:
• Sprawy organizacyjne -  program, oczekiwane postawy, cele szkolenia.
• Przegląd opinii indywidualnych dotyczących  zarządzania projektem.

2. Logika myślenia projektowego:
• Zarządzanie funkcyjne a projektowe.
• Źródła niepowodzeń i pułapek czyhających na osoby zaangażowane w projekt.

3. Cykl życia projektu i zarządzanie projektami w organizacji:
• Definicja i cechy projektu, terminologia.
• Etapy projektu i horyzont życia projektu.
• 2 style zarządzania projektem – definicje, cechy, implikacje.
• Dokumentacja projektowa.

4. Koncepcja projektu:
• Projekt a strategia organizacji.
• Charakterystyka koncepcji projektu.
• Analiza pomysłu na projekt (problem, okazja, konieczność); uzasadnienie biznesowe.
• Rozpoczęcie projektu – Koncepcja Projektu*.

5. Kluczowe osoby w pracy nad projektem:
• Sponsor:
  - rola, zadania, kryteria identyfikacji lub analiza wyznaczonego Sponsora – Arkusz Wyboru Sponsora,
  - zarządzanie Sponsorem.
• Lider projektu:
  - rola, cechy, kompetencje, zakres odpowiedzialności,
  - strategie zarządzania kluczowymi zasobami w projekcie.
• Zespół projektowy:
  - charakterystyka, zadania,  skład, role w zespole – Arkusz Analizy Składu Zespołu,
  - fazy budowy zespołu projektowego - od zespołu nowego do zespołu zwycięskiego.
• Interesariusze:
 - definicja,  identyfikacja interesariuszy i ich postaw wobec projektu – Arkusz Analizy Interesariuszy,
 - taktyki zarządzania interesariuszami,
 - identyfikacja i analiza potrzeb użytkowników, ich wpływ na powodzenie projektu,
 - sposoby pozyskiwania wiarygodnej informacji na rzecz projektu – Zapis Wywiadu z Użytkownikiem.

6. Cel projektu – wytyczanie i wykorzystanie:
• Definicja celu i określenie celu projektu (wg metody SMART)- Arkusz Cel Projektu.
• Cel jako wskaźnik do oceny projektu.

7. Karta Projektu:
• Definicja, rola i zastosowanie dokumentu, zawartość (kluczowe parametry - Karta Projektu.
• Taktyki uzyskania akceptacji decydentów.

8. Planowanie projektowe - zadania, czas, budżet, zasoby ludzkie:
• Metodologia planowania projektowego i aktualizacji planu.
• Struktura podziału pracy -  kluczowe pojęcia: cele, kamienie milowe, pakiety zadań – Arkusz Struktury Podziału Pracy.
• Harmonogram projektu.
• Techniki tworzenie harmonogramu: model Gantta, PERT i Ścieżka krytyczna.
• Plan zasobów - wykorzystanie budżetu projektu – Arkusz Planowania i Wykorzystania Budżetu.

9. Zarządzanie ryzykiem w projekcie:
• Definicja ryzyk  i implikacje dla projektu.
• Identyfikacja ryzyk oraz strategie zarządzania ryzykiem – Plan Działań Minimalizacji Ryzyk.
• Wycena ryzyk.
• Plan awaryjny, definicja i cel, zasady i metody przygotowania.

10. Monitorowanie przebiegu i wdrożenia projektu:
• Cele i zasady oraz system monitoringu.
• Standardy wykonawcze, techniki, system raportowania – Raport Wdrożenia.

11. Komunikacja w projekcie:
• Rola i narzędzia wspierające skuteczną komunikację.
• Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną  - Plan Komunikacji.
• Kontrola skuteczności komunikacji – Arkusz Oceny Skuteczności Komunikacji.

12. Ewaluacja projektu:
• Rozliczenie projektu w odniesieniu do celu celu, zakresu - Raport Zamknięcia Projektu.
• Analiza sukcesów i porażek - przełożenie wniosków  na standardy i dobre praktyki.
• Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w projekcie.

13. Zakończenie szkolenia:
• Ocena realizacji oczekiwań Uczestników.
• Deklaracje wykorzystania poznanej wiedzy i narzędzi w pracy zawodowej.


Informacje organizacyjne
    
Koszt uczestnictwa:  
 
- jednej osoby 1490 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1390 zł/os +23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane  jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:     
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław, Gdańsk - w hotelu w centrum miasta.
 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Podstawy zarządzania projektami - galeria
Podstawy zarządzania projektami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Zarządzanie projektami na poziomie strategicznym   Następna usługa: KREDYTY DLA OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ