Terminy
30 07 2014 -
31 07 2014 -
Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14649 |
Wyślij e-mail
30 07 2014 -
31 07 2014 -
Gdańsk | Kod szkolenia: SOM 14620 |
Wyślij e-mail
18 08 2014 -
19 08 2014 -
Poznań | Kod szkolenia: SOM 14618 |
Wyślij e-mail
22 09 2014 -
23 09 2014 -
Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14650 |
Wyślij e-mail
20 10 2014 -
21 10 2014 -
Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14651 |
Wyślij e-mail
Kategoria: Wyślij e-mail
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego planowania działań rozwojowych w organizacji i budowania środowiska organizacji uczącej.
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do dyrektorów i managerów departamentów HR, działów rozwojowych i działów szkoleń, do osób które w codziennej pracy odpowiadają za decyzje związane z wyborem firmy realizującej w organizacji projekty rozwojowe lub szkoleniowe. Szkolenie jest również niepowtarzalną okazją do wymiany doświadczeń z przedstawicielami wiodących polskich i międzynarodowych organizacji, nawiązywania znajomości oraz poznania narzędzi wspierających procesy szkoleniowo-doradcze i wymiany doświadczeń na temat ich efektywności w codziennej praktyce zawodowej.
Metodyka szkolenia
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z dużym zaangażowaniem Uczestników szkolenia i wykorzystaniem case study Uczestników.Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w Uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z Uczestników praktycznie ćwiczy nowe zachowania, umiejętności nabywane na szkoleniu. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów, a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.
Program
-
Strategia organizacji a rozwój zasobów ludzkich:
-
Strategia ogólna a strategia personalna.
-
Determinanty strategii personalnej.
-
Powiązanie celów biznesowych z celami programów rozwojowych – metoda 8 kroków.
-
Umiejscowienie funkcji szkolenia w organizacji – rola strategiczna projektów i szkoleń.
-
Czynniki wpływające na realizacje projektów rozwojowych.
-
Kultura organizacyjna a zarządzanie szkoleniami i projektami rozwojowymi.
-
Procesy zarządzania rozwojem, karierą i talentami w organizacji
-
Potrzeby rozwojowe – diagnoza:
-
Warunki efektywnego uczenia się dorosłych.
-
Bariery w uczeniu się oraz strategie ich pokonywania.
-
Odpowiedzialność za rozwój pracowników w organizacji.
-
Diagnoza oczekiwań pracowników a zarządzanie zaangażowaniem.
-
Metody diagnozy potrzeb rozwojowych:
- system ocen okresowych,
- oceny typu 360,
- rozmowy o rozwoju oraz wywiad kompetencyjny,
- wybrane metody diagnozowania luk kompetencyjnych – od próbek zadań, poprzez testy kompetencyjne i psychologiczne do AC/DC
-
Zarządzanie różnorodnością a zarządzanie rozwojem:
- różnorodność pokoleniowa,
- różnorodność płci,
- jak rozwijać wybitne talenty?,
-
Błędy popełniane w procesie analizy potrzeb szkoleniowych i metody radzenia sobie z nimi.
-
Planowanie działań rozwojowych:
-
Dobrze sformułowany cel działań rozwojowych.
-
Motywacja do rozwoju a sposób formułowania celu.
-
Rodzaje działań rozwojowych i jak je wybierać:
- szkolenia wewnętrzne a zewnętrzne.
- szkolenia na stanowisku a szkolenia poza stanowiskiem pracy.
-
Kompetencje coacha, mentora, trenera i doradcy.
-
Jak projektować proces rozwoju w organizacji.
-
Grzechy organizacji w zakresie przygotowywania działań rozwojowych.
-
Dobór partnerów działań rozwojowych.
-
Realizacja projektów rozwojowych:
-
Konsolidowanie procesów zarządzania rozwojem w organizacji.
-
Delegowanie zadań i odpowiedzialności w zarządzaniu szkoleniami w organizacji.
-
Budżetowanie projektów rozwojowych.
-
Nadzorowanie przebiegu szkolenia.
-
Raport po szkoleniu co powinien zawierać i jak z niego korzystać.
-
Wsparcie procesu transferu wiedzy wewnątrz organizacji.
-
Ocena efektywności szkoleń i działań rozwojowych:
-
Perspektywa czasowa w ocenie projektów rozwojowych.
-
Ryzyka efektywności.
-
Model Kirkpatrick’a a model Phillipsa.
-
Wskaźniki efektywności szkoleń i działań rozwojowych m.in. ROI i BCR.
-
Projektowanie narzędzi oceny efektywności szkoleń.
-
Korzyści ewaluacji dla organizacji.
-
Benchmarki w zarządzaniu szkoleniami.
-
Problemy związane z ewaluacją i metody radzenia sobie z nimi.
-
Procedury szkoleniowe w praktyce:
-
Strategia personalna a polityka szkoleniowa.
-
Procedura budżetowania szkoleń.
-
Procedura tworzenia wewnątrz organizacyjnych zespołów trenerskich.
-
Karta rozwoju.
-
Dokumenty wspierające od zarządu organizacji.
Procedowanie wdrożenia zarządzania rozwojem organizacji.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1490 zł + 23% VAT,
– dwóch i więcej osób 1390 zł/os + 23% VAT.
Promocja wakacyjna na szkolenia w Warszawie 30 – 31 lipca:
- jednej osoby 1490 zł + 23% VAT 1190 zł + 23% VAT
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
Godziny zajęć: 9:30 – 16:30
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.