Wyślij e-mail
Terminy:
2014.03.19 Kraków (SOM 14046)
2014.03.19 Warszawa (SOM 14047)
2014.04.04 Gdańsk (SOM 14048)
2014.04.25 Wrocław (SOM 14183)
2014.05.16 Kraków (SOM 14184)
2014.05.16 Warszawa (SOM 14185)
Prowadzący
Stanisław Łopuszański - ekspert w zakresie protokołu dyplomatycznego, etykiety biznesu oraz różnic kulturowych. Absolwent Wydziału Prawa - Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydziału Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Kształcenia Służby Zagranicznej. Doświadczenie zbierał na wielu placówkach dyplomatycznych oraz reprezentując Polskę na konferencjach dyplomatycznych i sesjach Zgromadzenia Ogólnego Narodów Zjednoczonych. Wieloletni dyrektor - redaktor naczelny Centrum Prasowego PAI. Od wielu lat - wykładowca Protokołu dyplomatycznego i Etykiety w biznesie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, na Podyplomowym Studium Marketingu dla dziennikarzy, a także w: Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, Wyższej Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie oraz Pierwszej Prywatnej Szkole Businessu i Administracji w Warszawie. Od 2001r. wykładowca Historii dyplomacji oraz Prawa dyplomatycznego i konsularnego, a także Negocjacji międzynarodowych w Szkole Wyższej Warszawskiej. Praktyk prowadzący także szkolenia z zakresu protokołu i etykiety m.in. dla: Urzędu Służby Cywilnej, Ministerstwa Finansów, Commercial Union, Sanofi-Synthlabo Sp. z o.o., Krajowej Izby Gospodarczo-Rehabilitacyjnej, AmerBank, Pioneer i wielu innych instytucji i firm. Od wielu lat współpracuje przy specjalistycznych projektach menedżerskich organizowanych przez Grupę Wydawniczą INFOR S.A. Członek honorowy Stowarzyszenia Korespondentów Zagranicznych w Polsce (leg. nr 2).
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz nabycie umiejętności z zakresu międzynarodowych standardów savoir-vivre popartych stosownym dokumentem.
Znajomość sposobu zachowania się, ubioru, nabycie tzw. ogłady towarzyskiej wpływa na postrzeganie nas przez otoczenie jako profesjonalnych i kompetentnych. Przekłada się to na naszą pewność siebie, a jednocześnie na wysoce pozytywne postrzeganie miejsca w którym pracujemy co jest niezwykle ważne dla każdej osoby pracującej w „Sekretariacie”.
Szkolenie adresowane jest do asystentek i sekretarek, office managerów, pracowników biur zarządu i pozostałych pracowników biurowych.
Program
1. Zasady biurowego savoir-vivre’u.
2. Precedencja biznesowa i jej zastosowanie.
3. Czy elegancka mowa ciała, eleganckie gesty mogą być przydatne w pracy?
4. Kultura słowa - w mowie i w piśmie.
5. Przyjmowanie gości i interesantów – zasady ogólne i sytuacje szczególne.
6. Wszystko, co powinniśmy wiedzieć o zaproszeniach.
7. Spotkania i organizowanie przyjęć w firmie.
8. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientami.
9. Doskonalenie image Asystentki/Sekretarki.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 690 zł +23% VAT
- dwóch i więcej osób 640 zł/os + 23% VAT
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 9:30 – 16:30
Miejsce zajęć:
Warszawa – Sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP, ul. Domaniewska 39A,
(Informacja dotycząca dokładnego miejsca zajęć zostanie wysłana Państwu wraz z potwierdzeniem uczestnictwa na ok. 6 dni przed terminem szkolenia)