Kategoria: Wyślij e-mail
Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności tworzenia prezentacji za pomocą aplikacji MS PowerPoint
Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących prezentacje w pracy zawodowej.
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystywane przy tworzeniu wysokiej klasy prezentacji.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
• Efektywnie używać program MS PowerPoint do tworzenia i modyfikacji prezentacji komputerowej
• Tworzyć konkretne dokumenty z prezentacjami, tworzyć wzorcowe dokumenty prezentacji
• Wykorzystywać inne programy MS Office do współpracy z programem Power Point
• Ułatwiać i przyspieszać wykonywanie powtarzających się czynności
Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.
• Omówienie możliwości programu Power Point.
• Elementy procesu tworzenia prezentacji, slajdy, notatki, formatowanie slajdów, porządkowanie dokumentu, zapis dokumentu w wybranym formacie.
• Wykorzystanie szablonów i kreatorów w tworzeniu nowego dokumentu.
• Wykresy w prezentacji, typ wykresu, formatowanie.
• Wstawianie wykresu z programu MS Excel, edycja i formatowanie obiektu.
• Schematy organizacyjne i diagram w prezentacji.
• Tworzenie i formatowanie tabeli.
• Obiekty graficzne – wstawianie i formatowanie.
• Wstawianie i formatowanie rysunków, zdjęć, rycin.
• Wstawianie i odtwarzanie filmów i dźwięków w prezentacji.
• Hiperłącza – wstawianie i formatowanie.
• Zmiany globalne w prezentacji – ustawienia i formatowanie wzorców slajdów, notatek – automatyzacja pracy.
• Budowa i wykorzystanie szablonów prezentacji, zapisywanie szablonów projektu.
• Konspekt prezentacji – budowa, wyświetlanie widoków.
• Import konspektu z MS Word.
• Animacja obiektu, animacja slajdu, animacja całej prezentacji.
• Ustawienia ekranowe prezentacji.
• Zapisywanie prezentacji .
• Przygotowanie i drukowanie slajdów, materiałów informacyjnych, konspektu oraz notatek z prezentacji.
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Wyślij e-mail
Zapraszamy serdecznie!