Wyślij e-mail
Terminy:
Prowadzący
Mirosław Masiński – trener, psycholog praktyk. Ukończył specjalizację z Psychologii Organizacji i Zarządzania oraz z zakresu Prowadzenia Szkoleń, Warsztatów i Treningów Interpersonalnych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przy Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Wiedzę pogłębiał u najlepszych specjalistów (R. Cialdini, W. Ury, S. Andreas, E. Berne, N. Kemp, F. Farelli, R. Boyatzis, R. Mauborgne, D. Gordon). Przez 25 lat zdobył doświadczenie w wielu branżach, zajmował się obsługą klienta, badaniami marketingowymi oraz realizacją kampanii reklamowych dla kluczowych klientów. Od ponad 10 lat pracuje nad projektami szkoleniowymi prowadząc i koordynując warsztaty dla różnych firm. Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego prowadził zajęcia z psychologii organizacji i zarządzania oraz psychologii ogólnej i społecznej. Specjalizuje się w treningach z zarządzania i psychologii organizacji, profesjonalnej obsługi klienta oraz rozwoju skuteczności osobistej.
Dorota Kraszewska - trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego - komunikacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia, budowania poczucia własnej wartości, asertywności, radzenia sobie ze stresem. Praktyk NLP. Szkoleniowiec od 1996 roku. Prowadziła liczne szkolenia dla menedżerów i specjalistów takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Bank Zachodni WBK, Energia Pro, Creditanstaldt, PGNiG, Stomil Olsztyn, Orlen S.A., Skandia Życie, GlaxoSmithKline, Honda Poland, Ceramika Tubądzin, Arctic Kostrzyn Paper, Paroc, Media Markt, Onet.pl, KPMG, Śnieżka S.A., Thomson Multimedia Polska, IPSOS, Publicis, ZenithOptimedia, Aries Power Equipment, Volkswagen Poznań, Sitech i innych. Współpracowała z Telewizją Canal+, prowadząc na żywo programy oraz z wieloma agencjami reklamowymi przy różnych projektach. Ukończyła dwustopniowy kurs teatralny prowadzony przez wykładowców Warszawskiej Akademii Teatralnej oraz kurs ustawień systemowych w poradnictwie i psychoterapii w Centrum Psychologicznych Ustawień Systemowych. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, Wydziału Pedagogiki Artystycznej.
*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
Celem szkolenia jest: zrozumienie mechanizmów powstawania stesu, zapoznanie się z technikami pozbywania się napięcia, zdobycie umiejętności kontrolowania stresu, nauczenie zarządzania sobą w trudnych sytuacjach, uświadomienie sobie własnej roli w efektywnym kontrolowaniu emocji oraz rozwijanie poczucia własnej wartości.
Dzięki szkoleniu Uczestnicy dowiedzą się:
• Jak zarządzać swoimi emocjami i zachować spokój?
• Jak efektywnie wykorzystywać pozytywne aspekty stresu?
• Jak zachowywać dobre samopoczucie?
• Jak budować pozytywne nastawienie do otoczenia?
• Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
• Jak sprawić, aby nikt nie miał możliwości „zepsuć nam dnia”?
• Jak zachować dystans emocjonalny?
• Jak zarządzać emocjami w sytuacjach kryzysowych?
• Jak rozpoznawać źródła stresu?
• Jak niwelować negatywne skutki?
• Jak motywować się do konstruktywnych działań?
• Jak przewidywać i rozwiązywać powstające trudności?
Dodatkowym efektem szkolenia jest rozumienie zachowań innych ludzi w sytuacjach stresowych. Poznanie
i usystematyzowanie wiedzy na temat motywacji. Podniesienia jakości współpracy z innymi ludźmi oraz poziomu obsługi wymagających klientów. Wzrostu wydajności pracy przez podwyższenie motywacji uczestników do pracy. Integracja zespołu oraz wymiana ważnych doświadczeń zawodowych.
METODYKA SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych. Stosowane są ćwiczenia indywidualne i grupowe, scenki z symulacjami typowych oraz trudnych sytuacji.
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą: - zarządzać sytuacjami stresowymi w swoim życiu zawodowym - lepiej radzić sobie z różnymi sytuacjami - rozumieć naturę i przyczyny powstawania emocji - konstruktywnie wykorzystać siłę drzemiącą w emocjach - panować nad swoimi zachowaniami.
Program
1. Budowanie oparcia w sobie.
2. Pozytywny stosunek do siebie i innych.
3. Mapa trudnych sytuacji.
4. Kształtowanie odporności na stres.
5. Strategie zarządzania stresem.
6. Techniki radzenia sobie ze stresem.
7. Trening alternatywnych zachowań.
8. Techniki kontroli emocjonalnej zwiększające odporność na stres.
9. Spirala emocji – „siła spokoju”.
10. Metody relaksacji i wizualizacji.
11. Zwiększenie wykorzystania swojego potencjału.
12. Sprawdzone metody kontrolowania stresu.
13. Praktyczne wskazówki postępowania w sytuacji stresowej.
14. Skutki działania “efektu Pigmaliona”.
15. Modyfikacja postaw i nastawienia do świata zmierzające do uzyskania wyższej jakości życia.
16. Rozwój poczucia własnej wartości jako podstawa lepszego życia.
17. Analiza posiadanego systemu wartości z punktu widzenia możliwych konfliktów wewnętrznych.
18. Kształtowanie zgodności na wszystkich poziomach logicznych.
19. Wychodzenie ze stereotypów i zmiana punktu widzenia.
20. Działania w trudnych sytuacjach zawodowych.
21. Rodzaje sytuacji, w których występuje stres.
22. Radzenia sobie z kryzysowymi sytuacjami.
23. Wykorzystanie technik asertywnych.
24. Radzenie sobie z trudnymi klientami.
25. Sposoby radzenia sobie z krytyką i atakami osobistymi.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 790 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 690 zł/os +23% VAT.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Godziny zajęć: 9:30 – 16:30
Miejsce zajęć:
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław - w hotelu w centrum miasta.