Wyślij e-mail
Terminy:
Prowadzący
Wioleta Małota – autor programu. Doświadczony Executive Coach i trener biznesu pracujący z najwyższą kadrą menedżerską. Certyfikowany Trener i Coach „Leadership Performance”, akredytowany przez Institut for Leadership and Management. Ekspert w zakresie przywództwa i mentoringu w Polsce. Wspiera organizacje w zarządzaniu w kulturze coachingowej i mentoringowej. Certyfikowany Trener Transforming Communication™ i narzędzi psychometrycznych do badania Inteligencji Emocjonalnej Przywódców - Emotional Capital™, UK. Współpracując z organizacjami wykorzystuje swoje bogate doświadczenie menedżerskie wyniesione z pracy w międzynarodowych korporacjach (3M Poland, Novo Nordisk, SCA Hygiene Products). Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: przywództwa, zarządzania zespołem, motywacji, zarządzania poprzez cele, systemu ocen pracowniczych, komunikacji menedżerskiej, zarządzania zmianą, rozwiązywania konfliktów, umiejętności osobistych. Wspiera organizacje w tworzeniu wizji, misji, wartości oraz w budowaniu kultury coachingowej. Jest również kierownikiem i wykładowcą podyplomowych studiów coachingowych oraz trenerem umiejętności coachingowych na kursie certyfikowanym przez światową organizację coachingową Association for Coaching w UK . Doktorantka na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie nauk o zarządzaniu. Szkoli i konsultuje w j. polskim i angielskim. Prowadziła liczne warsztaty z kompetencji przywódczych i menedżerskich, m.in. dla firm: KGHM, ZUS, BZWBK, Strabag, Philliak, Dalkia, Asseco i firm farmaceutycznych.Jest trenerem kompetencji interkulturowych– specjalizuje się w kulturach Indii i Chin, USA oraz kulturach europejskich, Jej pasją są podróże i poznawanie innych kultur, kino oraz zrównoważony tryb życia.
Dorota Kraszewska – trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego - komunikacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia, budowania poczucia własnej wartości, asertywności, radzenia sobie ze stresem. Praktyk NLP. Szkoleniowiec od 1996 roku. Prowadziła liczne szkolenia dla menedżerów i specjalistów takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Bank Zachodni WBK, Energia Pro, Creditanstaldt, PGNiG, Stomil Olsztyn, Orlen S.A., Skandia Życie, GlaxoSmithKline, Honda Poland, Ceramika Tubądzin, Arctic Kostrzyn Paper, Paroc, Media Markt, Onet.pl, KPMG, Śnieżka S.A., Thomson Multimedia Polska, IPSOS, Publicis, ZenithOptimedia, Aries Power Equipment, Volkswagen Poznań, Sitech i innych. Współpracowała z Telewizją Canal+, prowadząc na żywo programy oraz z wieloma agencjami reklamowymi przy różnych projektach. Ukończyła dwustopniowy kurs teatralny prowadzony przez wykładowców Warszawskiej Akademii Teatralnej oraz kurs ustawień systemowych w poradnictwie i psychoterapii w Centrum Psychologicznych Ustawień Systemowych. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, Wydziału Pedagogiki Artystycznej.
Dr Joanna Mesjasz - doradca i trener realizujący projekty dla przedsiębiorstw, a także adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wykładowca psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie m. in. Dyrektora Personalnego GK Impel, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju w TAN S.A, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie. Bogate doświadczenie w zarządzaniu administracją publiczną: Starszy Inspektor w Wydziale Polityki Regionalnej Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Dyrektor Biura Regionalnej Izby Gospodarczej w Lublinie, Dyrektor Ośrodka Doradztwa Polsko-Amerykańskiej Fundacji Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Trener kadr menedżerskiej w banku PKO SA, PKN Orlen, VW Motor Polska, KGHM, Elda Elektronic, Grupie Kapitałowej Impel. Coach trenerów kadry narodowej w grach zespołowych w projekcie realizowanym na zlecenie Ministerstwa Sportu. Wykładowca studiów podyplomowych dla menedżerów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, dla kadry oficerskiej Komendy Wojewódzkiej Policji, menedżerów personalnych na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie i studiów podyplomowych z psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka ponad 50 publikacji naukowych i popularnonaukowych zarządzania organizacją i psychologii zarządzania.
*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
Cel szkolenia
Warsztat prowadzony jest wg metodyki Transforming Communication™ dr R. Bolstada, metody odnoszącej ogromny sukces na świecie, cenionej za swoją skuteczność, opartej na metodzie dr Tomasa Gordona, twórcy komunikacji dla liderów (PET – Parents Effective Communication i LET – Leaders Effective Communication), komunikacji bez przemocy i autorskiego programu opracowanego przez certyfikowanego Trenera Transforming Communication™.Wykorzystuje wiedzę naukową dotycząca zachowań w konflikcie oraz zasad porozumiewania się oraz wiedzę z zakresu psychologii oraz NLP.
Transformująca Komunikacja zawiera i integruje elementy wiedzy i umiejętności menedżerskich takich jak: motywowanie ludzi, zarządzanie poprzez cele, budowanie relacji, rozwiązywanie konfliktów, coaching i mentoring, komunikację budującą porozumienie. Rozpoznaje 4 sytuacje w relacjach międzyludzkich i odpowiednie narzędzia stosowane w konkretnej sytuacji.
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji budującej relacje, pozwalającej na rozwiązywanie konfliktów i budowanie porozumienia w zespole.
Korzyści z udziału. Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnicy nauczą się:
• rozpoznawać różne sytuacje w komunikacji i stosować odpowiednie narzędzia komunikacyjne
• budować przyjazne relacje oparte na obopólnych korzyściach
• efektywnie komunikować – wydawać polecenia, delegować zadania i odpowiedzialność
• być asertywnym i rozwiązywać swoje problemy z innymi
• dzielić się wiedzą, aby rozwijać swój zespół
• rozwiązywać konflikty wartości i interesów
• pozyskiwać odpowiedzialnych pracowników, podejmujących decyzje i biorących za nie odpoiwdzialność
• kierować ludźmi w kulturze coachingowej
• przewodzić ludziom, aby za nim podążali
Korzyści jakie odnoszą Uczestnicy z warsztatów, to wartości jakie wynieśliby z kilku innych warsztatów: z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem, ludźmi, konfliktem. Ten warsztat integruje umiejętności z tych zakresów.
Adresaci szkolenia:
Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie, osoby pracujące w zespołach i zarządzające nimi oraz osoby, które mają zająć takie stanowisko.
Metodyka szkolenia:
Mini wykłady, ćwiczenia w grupie, praca indywidualna, testy diagnostyczne, opis przypadków uczestników szkolenia i ich rozwiązywanie. Warsztat prowadzony wg międzynarodowego standardu Transforming Communication™.
Program
Warsztat Transforming Communication™ uczy komunikacji w 4 sytuacjach relacji międzyludzkich i daje odpowiednie narzędzia stosowane w konkretnej sytuacji.
1. Obie strony mają dobre relacje. Ćwiczone umiejętności pozwalające osiągnąć ten stan:
• zasady dobrego porozumiewania się – dopasowanie, dostrojenie,
• zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
• znajomość strategii myślenia, podejmowanie decyzji,
• systemy sensoryczne i strategie działania – jak je rozpoznać i wykorzystywać w komunikacji.
2. Podwładny ma problem:
• bariery komunikacyjne popełniane w takiej sytuacji,
• narzędzia wspierające drugą stronę w rozwiązaniu jej problemu,
• zasady konsultowania,
• rozmowa coachingowe w stylu GROW.
3. Przełożony ma problem – zachowania asertywne:
• zasady asertywności,
• komunikat JA,
• udzielanie informacji zwrotnej.
4. Obie strony mają problem – rozwiązywanie sytuacji konfliktowej:
a. rodzaje konfliktów,
b. kształtowanie postawy wspierającej porozumienie,
c. konflikt wartości i interesów – zasady ich rozwiązywania,
d. technika RESOLVE rozwiązywania konfliktów,
e. zasada Future search rozwiązywania konfliktów w organizacji.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 1390 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1290 zł/os +23% VAT.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Godziny zajęć: 9:30 – 16:30
Miejsce zajęć:
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław - w hotelu w centrum miasta.