Favore.plBaza wiedzy

"Reklama" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

Dodaj zlecenie
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Promocja przez pozycjonowanie strony firmowej

    Autor: Melonet   |   20 lis 2015, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Promocja przez pozycjonowanie strony firmowejCzy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
  • Inbound marketing

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:10   |   Dział: Artykuły
    Inbound marketingIstnieje wiele strategii marketingowych. Trendy w tej dziedzinie wciąż się zmieniają i wszystko zależy od odbiorców. Obecnie odchodzi się już od pozycjonowania, na rzecz inbound marketingu.
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
  • Reklama w gazecie

    Autor: skladgazet   |   9 lis 2015, 22:20   |   Dział: Artykuły
    Reklama w gazecieReklama w publikacjach prasowych, to wciąż dobry sposób by zaoferować swoim klientom Państwa produkt czy usługę. Dobrze zaprojektowany przekaz reklamowy, odpowiednia treść z jasnym przekazem i zwracająca uwagę grafika buduje trwałe relacje z naszą marką.
  • Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Przybierają rożne formy i atakują swoimi treściami prawie wszędzie, gdzie zdarzy nam się pójść. Nie są to tylko reklamy multimedialne, ale także tzw. reklamy outdoorowe.