Favore.plBaza wiedzy

"Reklama" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 6)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Reklama niejedno ma imię

    Autor: Kasiamer   |   10 lut 2015, 8:30   |   Dział: Artykuły
    Reklama niejedno ma imięMała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Jakie reklamy chcemy oglądać

    Autor: Kasiamer   |   23 sty 2015, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.