Favore.plBaza wiedzy

"Rzeczy" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:27   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?Pinterest jest jednym z głównych mediów społecznościowych zaraz po Facebooku, Instagramie i Snapchacie, z którego korzystają w internauci. Jego popularność rośnie w bardzo szybkim tempie, warto więc wykorzystać go przy promocji marki, szczególnie jeżeli głównymi jej odbiorcami są kobiety, bo to właśnie one stanowią większość użytkowników Pinteresta.
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
  • Sprzątanie biur - czym cechuje się dobra usługa?

    Autor: KarolinaDziedzic   |   17 cze 2015, 12:30   |   Dział: Artykuły
    Sprzątanie biur - czym cechuje się dobra usługa?Sprzątanie biur nie należy do tematów, które można opisać kompleksowo i trafnie względem całości omawianego wątku.
  • Spór z pracodawcą co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   14 mar 2015, 12:21   |   Dział: Artykuły
    Konflikty na linii pracownik-pracodawca mogą zdarzyć się w każdej firmie. Zazwyczaj dotyczą spraw związanych z pracą, które można szybko rozwiązać. Czasem jednak mogą mieć inne podłoże, a polubowne rozwiązanie nie jest możliwe. Tego typu spory trafiają zatem do sądu.
  • Reklamy środków czystości co nas przekonuje

    Autor: Kasiamer   |   26 sty 2015, 8:10   |   Dział: Artykuły
    Pasta do zębów z nowoczesną formułą, żel pod prysznic nawilżająco-relaksujący, proszek do prania z mikrogranulkami rozbijającymi brud...
  • Siła blogowania

    Autor: DarthLemon   |   30 gru 2014, 14:15   |   Dział: Artykuły
    Siła blogowaniaCiekawą tendencją, z jaką mamy ostatnio do czynienia, jest spadek czytelnictwa prasy w jej najbardziej tradycyjnej, papierowej formie. Gdzie upatrywać powodów takiej sytuacji? Z całą pewnością znajdzie się wiele czynników mających na to wpływ, a jednym z nich jest wzrastająca popularność blogów politycznych, czy felietonów w Internecie.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.