Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Prac" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
  • Jak zaprojektować firmową wizytówkę?

    Autor: Kasiamer   |   2 cze 2015, 6:59   |   Dział: Artykuły
    Wizytówka bywa niezastąpiona w kontaktach biznesowych. Obok tablic i szyldów reklamowych jest jednym z najbardziej istotnych elementów rozpoznawalności firmy. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby była ona perfekcyjna oraz przekazywała wszystkie potrzebne informacje o pracowniku i firmie.
  • Sposoby działania agencji reklamowych

    Autor: Kasiamer   |   14 kwi 2015, 13:41   |   Dział: Artykuły
    Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.