-
Wizytówka bywa niezastąpiona w kontaktach biznesowych. Obok tablic i szyldów reklamowych jest jednym z najbardziej istotnych elementów rozpoznawalności firmy. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby była ona perfekcyjna oraz przekazywała wszystkie potrzebne informacje o pracowniku i firmie.
-
Gdy wchodzimy na strony sklepów internetowych czy witryny firm, zastanawiamy się, czy danej stronie można zaufać
-
Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
-
Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
-
Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
-
Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
-
Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
-
Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
-
Wydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
-
Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?